تور ارزان گرجستان: شیوع آنفولاآنزای خوکی در گرجستان

به گزارش مجله اینمن، وزارت امور خارجه ایران در توصیه ای مسافرتی از هموطنان ایرانی خواست به علت شیوع آنفولاآنزای خوکی از سفر غیرضروری به گرجستان پرهیز نمایند.

تور ارزان گرجستان: شیوع آنفولاآنزای خوکی در گرجستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به علت شیوع آنفولاآنزای خوکی در کشور گرجستان، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از هموطنان ایرانی خواست از سفرهای غیرضروری به کشور گرجستان تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند. در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اخبار مربوط به شیوع آنفولانزای خوکی در کشور گرجستان، به هموطنان عزیزی که قصد سفر به این کشور را دارند، توصیه می گردد جز در موارد ضروری، تا اطلاع ثانوی، از سفر به گرجستان خودداری نمایند.

پیش از این، به علت افزایش فرایند بازگرداندن و ممانعت از ورود هموطنان ایرانی در ورودی گرجستان، وزارت خارجه ایران در یک اطلاعیه از شهفرایندان خواسته بود که چنانچه قصد مسافرت به گرجستان را دارند نکاتی را مد نظر قرار دهند. در پی برخوردهای ناپسندی که در ماه اخیر با مسافران ایرانی از سوی کشور گرجستان انجام شد، ایران خواستار عذرخواهی این کشور شد و اعلام کرد که روابط این دو کشور نباید تحت تاثیر این موارد قرار گیرد. با این حال روابط یک سویه را مداوم ندانسته و احترام را اصل و مبنای روابط این دو کشور دانست. به علت روابط خوب ایران و گرجستان در سال های اخیر سفر ایرانی ها از سال 2016 تا کنون در حدود 600 درصد رشد داشته است.

در پی این موارد وزارت خارجه ایران خواستار این شد که مسافران این کشور، اطلاعات کامل در مورد سفر و قوانین آن تا مقررات داخلی گرجستان را از درگاه های رسمی کشور گرجستان اخذ نموده و در دام سوئ استفاده نمایندگان قرار نگیرند. در حال حاضر به علت شیوع آنفولاآنزای خوکی و جهت حفظ سلامت مسافران ایرانی، وزارت خارجه ایران، آنها را از این موضوع آگاه نموده است.

عکس ازpars today

منبع: کجارو / farsnews.com
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2040

به "تور ارزان گرجستان: شیوع آنفولاآنزای خوکی در گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: شیوع آنفولاآنزای خوکی در گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید