کشتی کروز: عبور یک کشتی کروز غو ل پیکر از تنگه بسیار باریکی در یونان

به گزارش مجله اینمن، کشتی کروز Braemar به طول 195 متر و عرض 22.5 متر پیروز شد از کانال 25 متری کورینتوس یونان عبور نموده و رکورد طولانی ترین کشتی عبوری از این کانال را به نام خود ثبت کند.

کشتی کروز: عبور یک کشتی کروز غو ل پیکر از تنگه بسیار باریکی در یونان

اگر علاقمند به سفر با بهترین کشتی کروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تورهای کشتی کروز به دور دنیا سفر کنید و بهترین تجربه جهانگردی را داشته باشید.

مسافران یک کشتی کروز 22.5 متری هنگام عبور از کانال باریک کورنتیوس یونان، از ترس نفس شان را حبس نموده بودند. این کشتی که بزرگ ترین شناور عبوری از این تنگه به شمار میرود، پیروز شد با 929 مسافر از بین دیواره های صخره ای و بسیار تنگ کورینتوس عبور کند که حداکثر عرض آن در سطح آب به 25 متر می رسید.

کانال کورینتوس، یک آب راه کشندی بین خلیج کورنتیوس و خلیج سارونیک است که شبه جزیره پلوپونز را از سرزمین اصلی یونان جا می نماید.

از سال 1893، کشتی ها مشغول عبورومرور در این آب راه باریک بوده اند، اما در روز چهارشنبه، شرکت فرد اولسن خاطرنشان کرد که طولانی ترین کشتی کروز را با پیروزیت از این کانال عبور داده است. این کشتی 195 متر طول و حدود 24,700 تن وزن دارد. شرکت کروز لاینرز فرد اولسن در شبکه های اجتماعی عنوان نمود:

امروز کشتی Braemar به عنوان طولانی ترین کشتی ای که تا به امروز پیروز به عبور از کانال کورینتوس شده است، تاریخ ساز شد.

کانال کورینتوس، 6.3 کیلومتر طول دارد که راستا دریایی بنادر ایتالیا به بندر آتن را کوتاه نموده است. کلر وارد، مدیر کالا و خدمات مشتری در شرکت فرد اولسن، می گوید:

این سفر دریایی مهیج، نقطه عطف بزرگی در تاریخ 171ساله فرد اولسن به شمار می رود و ما بسیار راضی هستیم که توانستیم این پیروزیت را با مسافران مان شریک شویم. همواره تمام کوشش خود را به کار می بندیم تا خاطره ای فراموش نشدنی برای مهمانان خود رقم بزنیم، درست همان اتفاقی که برای مسافران کشتی Braemar رخ داد و با عبور کشتی از لبه دیواره های کانال کورینتوس، آن ها می توانستند تقریباً دیواره ها را لمس نمایند و مطمئن هستیم که این تعطیلات را هرگز فراموش نخواهند کرد.

اگر شما هم مشتاق سفر به یونان و بازدید از جاهای دیدنی یونان هستید، می توانید به یاری خبرنگاران قیمت تور یونان آژانس های مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور موردنظرتان را با پایین ترین قیمت از آژانس های همکار خبرنگاران خریداری کنید.

منبع: کجارو / edition.cnn.com
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1989

به "کشتی کروز: عبور یک کشتی کروز غو ل پیکر از تنگه بسیار باریکی در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز: عبور یک کشتی کروز غو ل پیکر از تنگه بسیار باریکی در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید