رستوران گوچی اُستریا ، سیر شدن در رستوران گوچی اُستریا فلورانس در ایتالیا

به گزارش مجله اینمن، در دنیای مد صرف ناهار چندان مرسوم نیست، اما این قاعده در رستوران نوی که به وسیله طراح ایتالیایی گوچی تاسیس شده مستثناست. راه اندازی رستوران گوچی اُستریا در شهر فلورانس ایتالیا ایده مشترک میشلین، سرآشپز نشان دار و الساندرو میشله، مدیر خلاق گوچی است. این مکان در مجموعه فروشگاه های گوچی قرار گرفته است. مجموعه بازسازی شده گوچی که بعد از پالازو ویچیو (Palazzo Vecchio) در فلورانس واقع شده است و شامل فروشگاه هایی است که کالاهای گوچی در آن عرضه می گردد. در این رستوران بوتورا اسنتریک (Botturas eccentric) که یک غذای کلاسیک ایتالیایی است برای اولین بار در فضایی تماشایی و بدون تگ قیمت سرو می گردد. این ایده طراح رستوران است. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی رستوران نو گوچی فلورانس ایتالیا...

رستوران گوچی اُستریا ، سیر شدن در رستوران گوچی اُستریا فلورانس در ایتالیا

تجربه حسی

بوتورا (Bottura) ایده نابی است که ورای رستوران سه ستاره اُستریا فرانچسکانا (Osteria Francescana) در شهر مودنای ایتالیا قرار گرفته است. این رستوران در سال های 2015 و 2016 جزء برترین ها در جهان شناخته شد.

سرآشپز رستوران گوچی اُستریا منوی بسیار مجذوب نماینده و بی نظیری برای آن طراحی نموده که شکل برند گوچی را کامل می نماید.

بوتورا عنوان داشت ما اینگونه به دور جهان سفر می کنیم. آشپزخانه ما با هر چیزی که می بینیم، می شنویم یا می چشیم ارتباط برقرار می نماید. ما با چشمان کاملا باز در جستجوی غیرمنتظره ها و درخشش ها هستیم.

سبک خاص طراحی نمای داخلی رستوران بازتابی از میراث فرهنگی گوچی است که آن را متمایز و مجذوب نماینده ساخته است.

بوتورا افزود این رستوران یادآور شهر فلورانس است که همواره و بخصوص در دوره رنسانس مرکز تبادلات فرهنگی بوده است.

دیوارهای سبز رنگ با نقوش طلایی که بخش هایی از ترانه شاد و سنتی هفت ستاره که به وسیله لورنزو دی مدیچی سیاستمدار ایتالیایی هنر دوست قرن پانزدهم سروده شده، روی آن حک شده است.

بشقاب های صورتی رنگ و دستمال های تک رنگ شیک زیبایی این رستوران را دو چندان نموده است.

در باغ چه می گذرد؟

منوی رستوران شامل همبرگرهای هوس انگیز (15 یورو / 18 دلار)، کباب کویینا (15 یورو)، نان به همراه گوشت خوک بخارپز شده (15 یورو) و البته تورتیلین با سس پارامسون (20 یورو) می باشد.

تنها مسافران مطلع از مد روز که در پی تکه ای از غذاهای فریبنده گوچی هستند، این منو را درخواست می نمایند. تصاویر فضای زیبای داخل این رستوران در اینستاگرام مرتبا به نمایش گذاشته می گردد.

مسافران پس از صرف غذا می توانند از نمایشگاه های داخل باغ بازدید نمایند.

یکی از نمایشگاه ها، نمایشگاه تاریخ و هویت گوچی (GUCCIFICATION) است که در آن به آنالیز لوگوی خانه مد پرداخته می گردد و تالار نمایشی با صندلی های مخملی قرمز که فیلم های کوتاه تجربی را به نمایش می گذارد.

ماریا لوئیزا فریسا، موزه دار این باغ، عنوان داشت گذشته بخش مهمی از حال حاضر گوچی است که کاملا با ایده الساندرو در خصوص برند این رستوران مطابقت دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2218

به "رستوران گوچی اُستریا ، سیر شدن در رستوران گوچی اُستریا فلورانس در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران گوچی اُستریا ، سیر شدن در رستوران گوچی اُستریا فلورانس در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید