عطایی: استرالیا حریف جدی خواهد بود، تیم والیبال ما اول آسیا است، اما دیگر تیم ها هم کوشش می نمایند المپیکی شوند

به گزارش مجله اینمن، سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و تیم نخست آسیاست، اما دیگران هم با تمام توان کوشش می نمایند المپیکی شوند.

عطایی: استرالیا حریف جدی خواهد بود، تیم والیبال ما اول آسیا است، اما دیگر تیم ها هم کوشش می نمایند المپیکی شوند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل و کارشناس والیبال کشورمان در گفت و گو با ، درباره شرایط این روز های تیم ملی کشورمان گفت: مسابقات انتخابی المپیک مهم ترین بازی های چند سال اخیر والیبال کشورمان از نظر اهمیت است و محک جدی برای تیم ملی به شمار می رود ، به هر صورت این مسابقات ورودی المپیک از معتبر ترین بازی های والیبال دنیا است و باید با دقت عمل گردد.

او اضافه کرد: تیم اول آسیا هستیم و به تازگی هم قهرمان قاره کهن شدیم، اما کار سختی در پیش داریم و تیم های دیگر هم کوشش می نمایند تا به المپیک برسند و با توان دو چندان در این بازی حاضر می شوند ، با این حال ما آمادگی لازم را داریم و اگر تمام شرایط لحاظ گردد و ثبات وجود داشته باشد می توانیم به راحتی به المپیک برسیم.

سرمربی تیم کاله آمل درباره مسابقات انتخابی المپیک و حریفانمان در این بازی ها بیان داشت: ژاپن که میزبان رقابت های المپیک است در این مسابقات غایب خواهد بود، ولی در 5 دوره از مسابقات المپیک سه مرتبه استرالیا در آن حضور داشته است این یعنی که استرالیا حریف دست کمی نیست و ساختار خوبی برای حضور در المپیک را دارد و همیشه به این اتفاق مهم فکر می نماید و همین می تواند کار ما را مشکل کند.

کره جنوبی هم تیم قدیمی و خوبی است و چین هم که میزبان این رقابت هاست لیگ خودش را شروع نکرده و پس از رقابت های انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا بازیکنان این تیم در اردو هستند تا با شرایط ایده آل و فوق العاده پا به این مسابقات بگذارد، این مسابقات را نمی توان با رقابت های قهرمانی آسیا مقایسه کرد و کار سخت تر است اما ما پتانسیل بالایی داریم و در شرایطی هستیم که اگر اشتباهی نداشته باشیم و مسئله ای به وجود نیاید بدون دردسر المپیکی می شویم ، قطعاً جدی ترین حریف ما در این مسابقات و استرالیا خواهد بود.

عطایی در پاسخ به این سوال که برای حضور در این مسابقات نفراتی، چون قائمی ، غفور و غلامی تیم ملی را همراهی نمی نمایند و در عوض نفراتی، چون محمودی و میرزاجانپور به ترکیب تیم اضافه شده اند بیان داشت: ما چرخه فراوری بازیکن داریم و من فکر می کنم این مسئله که سه بازیکن خوب ما در ترکیب تیم ملی حضور ندارد تاثیر چندانی در تیم ملی نداشته باشد، اما به هر صورت غفور بازیکن با کیفیت و خوبی است و اثر زیادی در تیم ملی دارد، ولی به هر صورت فرایند ما به گونه ای است که بازیکنان خوبی دارند و خیلی جای نگرانی برای این مسئله وجود ندارد هر یک از بازیکنان ما ویژگی های خاص خودشان را دارند و می توانند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل درباره بازی های لیگ برتر و برنامه ملاقات های معوقه شان بیان داشت: هنوز برنامه رسمی از طرف فدراسیون به ما اعلام نشده است، اما قرار است از تاریخ 29 دی بازی های محقق هم شروع گردد.

بهروز عطایی در خاتمه بیان داشت: بازی معوقه من باید طبق مسئله ای که مطرح شده با بازیکنان اصلی و بازیکنانی که در نیم فصل اول تیم را همراهی می کردند انجام گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 661

به "عطایی: استرالیا حریف جدی خواهد بود، تیم والیبال ما اول آسیا است، اما دیگر تیم ها هم کوشش می نمایند المپیکی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: استرالیا حریف جدی خواهد بود، تیم والیبال ما اول آسیا است، اما دیگر تیم ها هم کوشش می نمایند المپیکی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید