فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز

به گزارش مجله اینمن، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز گفت: فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان برای سال تحصیلی 1401-1400 (طرح شهید وزوایی) در دانشگاه تبریز منتشر شد.

فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز

حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان برای سال تحصیلی آینده گفت: بنیاد ملی نخبگان بر اساس آئین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور (طرح شهید وزوایی)، در سال تحصیلی 1401-1400 اعتبار ها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می نماید.

رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان گفت: متقاضیان بهره مندی از جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 1401-1400، می توانند حداکثر تا تاریخ 30 تیر 1400 با مراجعه به سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان، موسوم به سامانه سینا به آدرس sina.bmn.ir، نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: این مهلت قابل تمدید نیست و بنیاد ملی نخبگان پس از آنالیز درخواست ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی را که بالاترین امتیاز را از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب نموده اند، به وسیله سامانه سینا اعلام خواهد نمود. وی اضافه کرد: دانشجویان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه سینا، به وب سایت رسمی گروه حمایت از استعداد های درخشان به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir مراجعه نمایند.

احمدی در خصوص جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد: بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت مادی و معنوی از دانشجویان نخبه و راهنمایی این استعداد های برتر به سمت اولویت های راهبردی کشور، تسهیلات و جوایز متنوعی را طراحی و ارائه می نماید که از آن جمله می توان به اعتبار آموزش کمک، اعتبار همکاری علمی- اجرایی، اعتبار فن کمک، اعتبار ارتباطات علمی، اعتبار توانمندی آموزشی/کارآفرینی، اعتبار شرکت در مجامع علمی خارجی، اعتبار اعزام به فرصت مطالعاتی، راتبه دانشجویی، اعتبار هسته مسئله محور پژوهشی/فناورانه، تسهیلات نظام وظیفه، بیمه تکمیلی درمان، هدیه ازدواج، ودیعه اجاره مسکن و ... اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1765

به "فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید