تور ارزان ترکیه: فقر روز افزون شهروندان ترکیه در بحبوحه تورم سرسام آور

به گزارش مجله اینمن، یک رسانه ترکیه ای نوشت، مردم ترکیه از فقر رنج می برند و در بحبوحه تورم سرسام آور کوشش می نمایند زندگی خود را تامین نمایند.

تور ارزان ترکیه: فقر روز افزون شهروندان ترکیه در بحبوحه تورم سرسام آور

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزاشر گروه بین الملل خبرنگاران، یک رسانه ترکیه ای با اشاره به فقر روز افزون شهروندان ترکیه و جمع آوری میوه ها و سبزیجات دور ریخته شده از سوی مردم این کشور اشاره نمود و نوشت، مردم ترکیه از فقر رنج می برند و در بحبوحه تورم سرسام آور کوشش می نمایند زندگی خود را تامین نمایند.

وبگاه دووار نوشت، مردم ترکیه که از فقر رنج می برند در بحبوحه تورم سرسام آور، کوشش می نمایند زندگی خود را تامین نمایند و بعضی به جمع آوری سبزیجات و میوه های دور ریخته شده به وسیله فروشندگان در بازارها مبادرت می نمایند.

این وبگاه به تقاضای یک شهروند ترکیه ای برای کسب اجازه از یک فروشگاه دار برای جمع آوری گوجه فرنگی های دور انداخته شده اشاره نمود. این شهروند ترکیه ای که مایل به افشای نامش نبود، گفت: هیچکس پول ندارد. خدا به کسانی که در شرایط بدتر هستند، یاری کند. من 100 لیر داشتم، اما نمی توانستم همه چیز مورد نیازم را بخرم. اگر میوه بخریم، نمی توانیم سبزیجات بخریم. اگر سبزی بخریم، نمی توانیم میوه بخریم. با سه، چهار بچه چه کنیم.

این وبگاه به کوشش شهروند دیگر ترکیه در کوشش برای یافتن میوه ها و سبزیجات خوراکی در میان محصولات دور ریخته شده به وسیله فروشندگان بود پرداخت و این بانوی ترکیه ای نیز در این زمینه گفت، من پول ندارم، نمی توانم میوه و سبزی بخرم. آنها را از زمین جمع می کنم. دیگر چه کار کنم؟

این وبگاه ترکیه ای روز شنبه نیز در مطلبی به ناکارآمدی دولت ترکیه و حزب حاکم این کشور اشاره نمود و نوشت، دو روز گذشته رئیس جمهور ترکیه و حامیانش از افزایش ارزش لیر ترکیه برابر دلار راضی شدند، با این حال، گزارش ها نشان می دهد که این راضیی نابجاست. نه تنها بحران ارزی ایجاد شده، بلکه طی دو دهه گذشته حزب حاکم عدالت و توسعه، مردم ترکیه را فقیرتر نموده است.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنان خود مدعی شد که دولت وی این کشور را به یکی از 10 اقتصاد برتر دنیا تبدیل می نماید. سخنان رئیس جمهور ترکیه در حالی مطرح می گردد که این کشور در بحران اقتصادی با تورم شدید و افت ارزش لیر ترکیه برابر دلار در امسال روبرو بود.

اردوغان در سخنان خود گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به هدف خود برای تبدیل ترکیه به یکی از 10 اقتصاد برتر دنیا نزدیک هستیم. تنها چیزی که می خواهیم این است که اطمینان حاصل کنیم کشورمان به وسیله سرمایه گذاری، اشتغال، فراوری، صادرات و مازاد حساب جاری به رشد خود ادامه می دهد و از این طریق به اهداف خود در اسرع وقت دست یابیم.

اردوغان روز شنبه سیاست های اقتصادی خود را تکرار کرد و گفت که این سیاست برابر کسانی که منتظر سقوط اقتصاد ترکیه هستند، پیروز بوده است. اردوغان گفت: من یک اقتصاددان هستم، این شغل من است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1974

به "تور ارزان ترکیه: فقر روز افزون شهروندان ترکیه در بحبوحه تورم سرسام آور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: فقر روز افزون شهروندان ترکیه در بحبوحه تورم سرسام آور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید