مازندران، فتاحی: بلیت فروشی در اختیار سازمان لیگ و هیئت ها نیست، ما سرمایه ای به نام تماشاگر داریم که خیلی از کشورها ندارند

به گزارش مجله اینمن، سعید فتاحی تأکید کرد که بلیت فروشی مسابقات فوتبال برعهده سازمان لیگ و هیئت های فوتبال نیست و این مسئولیت را باشگاه ها عهده دار هستند.

مازندران، فتاحی: بلیت فروشی در اختیار سازمان لیگ و هیئت ها نیست، ما سرمایه ای به نام تماشاگر داریم که خیلی از کشورها ندارند

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، سعید فتاحی پیش از شروع بازی تیم های نساجی مازندران و استقلال درباره جو استادیوم شهیدوطنی قائمشهر گفت: من چند بار در این استادیوم حضور داشتم و شاهد بودم که وقتی حتی تیم نساجی شکست هم می خورد، تماشاگران شان حریف و تیم خود را هم تشویق می نمایند.

وی در مورد روند فروش بلیت ها به صورت الکترونیکی توضیح داد: نه سازمان لیگ و نه هیئت های فوتبال، بلیت نمی فروشند. از سال گذشته، بلیت فروشی را در اختیار باشگاه ها قرار داده ایم. فرهنگ فروش الکترونیکی تا بخواهد جا بیفتد، زمان می برد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره ناراحتی تماشاگران از تغییر زمان برگزاری بازی گفت: ما تنها 45 دقیقه زمان بازی را تغییر دادیم. تیم ملی والیبال امروز و فردا بازی دارد و به احترام تماشاگران، بازی نساجی - استقلال و پرسپولیس - سپیدرود را 45 دقیقه دیرتر برگزار می کنیم.

فتاحی در رابطه با حضور پرشور تماشاگران در این دیدار بیان کرد: ما سرمایه ای به نام تماشاگر داریم که خیلی از کشورها ندارند. عرب ها هزار کار انجام می دهند و جایزه می گذارند تا تماشاگر به استادیوم ها بیاورند. متأسفانه زیرساخت های ما در استادیوم ها درست نیست. اگر نساجی استادیوم 50 هزار نفری داشت، باز هم پر می شد. ما باید امکانات استادیوم ها نظیر سرویس های بهداشتی، جایگاه های تماشاگران و ... را تقویت کنیم تا استقبال تماشاگران بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 55

به "مازندران، فتاحی: بلیت فروشی در اختیار سازمان لیگ و هیئت ها نیست، ما سرمایه ای به نام تماشاگر داریم که خیلی از کشورها ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، فتاحی: بلیت فروشی در اختیار سازمان لیگ و هیئت ها نیست، ما سرمایه ای به نام تماشاگر داریم که خیلی از کشورها ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید