محصص در همایش راهکارهای آموزشی مربیان آسیا

به گزارش مجله اینمن، در این همایش دستورالعمل ها و استانداردهای مورد نظر در حوزه آموزش مربیان فوتبال آسیا مطرح می گردد.

محصص در همایش راهکارهای آموزشی مربیان آسیا

به گزارش خبرنگاران ، این جمعی که در عکس می بینید هیات آموزشی مربیان فوتبال در آسیا هستند. کسانی که تصمیم می گیرند شیوه آموزش به مربیان فوتبال در قاره کهن چگونه باشد. در این جمع به یک چهره آشنا برمی خوریم. مرتضی محصص. رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال.

اما سایت فدراسیون فوتبال در شرح خبر و نشست هیات آموزشی مربیان فوتبال در آسیا نوشت: در این نشست گام بلندی پیرامون برنامه های آموزشی مربیان فوتبال آسیا برداشته شد. بر این اساس در این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون همایش مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه یافت که به عنوان فرصتی ارزشمند در راستای ارائه قوانین و دستورالعمل های لازم جهت آموزش مربیان فوتبال آسیا برگزار گردد. در این همایش آخرین دست آوردها و روش های آموزشی مربیگری فوتبال مطرح شد.

هم چنین در نشست هیات آموزشی مربیان فوتبال آسیا میشل سابلون از سنگاپور گزارشی از سفر اخیر خودش به کشور ژاپن ارائه داد. علاوه بر این پیشنهاداتی پیرامون برگزاری همایش آموزشی مربیان فوتبال آسیا مطرح شد.

اندی راکسبرگ مدیر فنی AFC نیز در این نشست پیرامون همایش مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در این همایش دستورالعمل ها و استانداردهای مورد نظر در حوزه آموزش مربیان فوتبال آسیا مطرح می گردد. همچنین فرصت مناسبی است تا فدراسیون های عضو گزارشی از فعالیت های خود در حوزه آموزش و تربیت مربیان ارائه دهند.

در ادامه مباحثی پیرامون آموزش مربیان فوتبال در بخش بانوان نیز مطرح شد. حداقل الزامات مورد نظر مربیگری در رقابت های AFC نیز از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 48

به "محصص در همایش راهکارهای آموزشی مربیان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصص در همایش راهکارهای آموزشی مربیان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید