مدیرعامل اینستاگرام می گوید این اپلیکیشن به صحبت های کاربران گوش نمی دهد

به گزارش مجله اینمن، مدیرعامل اینستاگرام می گوید که اگرچه گاهی اوقات شاید تبلیغات مربوط به صحبت های افراد نمایش داده می گردد، ولی این اپلیکیشن به مکالمات کاربران گوش نمی دهد. طی یک مصاحبه با خبرگزاری CBS News، آدام موسری (Adam Mosseri) گفته که نمایش تبلیغات بعد از صحبت در خصوص آن ها، صرفا تصادفی است. خبرنگار CBS News از او پرسیده که چرا وقتی در خصوص محصولاتی که هیچ جست وجویی نداشته ولی فقط مورد آن ها صحبت نموده، در اینستاگرام تبلیغات مربوطه نمایش داده می گردد.

مدیرعامل اینستاگرام می گوید این اپلیکیشن به صحبت های کاربران گوش نمی دهد

بسیاری از کاربران اینستاگرام می گویند که مثلا بعد از صحبت با نفر دیگر در خصوص موضوعی خاص، خیلی زود تبلیغ مرتبط با آن موضوع در اکانت آن ها نمایش داده می گردد. موسری می گوید برای این موضوع دو دلیل وجود دارد. به گفته او: اول از همه باید به موضوع تصادفی بودن اشاره کنم که گاهی اوقات رخ می دهد. دوما باید بگویم که شاید شما در حال صحبت کردن در خصوص آن موضوع موردنظر هستید زیرا اخیرا با محتوای مربوط به آن تعامل داشته اید. چنین چیزی شاید در ناخودآگاه شما قرار بگیرد و مدتی بعد به یادش بیفتید. احتمالا برای بیشتر کاربران، شاهد چنین روند نامحسوسی هستیم.

اگرچه اینستاگرام شاید به صحبت های خصوصی کاربران گوش ندهد، ولی به هر حال بر اساس نحوه تعامل کاربران با این شبکه اجتماعی، تبلیغات هدفمند دقیقی را نمایش می دهد. این تبلیغات بر اساس افرادی که فالو می کنید، ویدیوها و تصاویری که لایک می کنید و برای آن ها کامنت می گذارید، برای شما در نظر گرفته می گردد. همچنین به لطف بانک اطلاعاتی گسترده فیسبوک، شرکت مادر اینستاگرام، این پلتفرم برای ارائه تبلیغات از بیش از 52 هزار دسته بندی مختلف استفاده می نماید.

شبکه های اجتماعی از آن چه فکر می کنیم ما را بهتر می شناسند. بعضی از اپلیکیشن ها-مانند گوگل اسیسنت، الکسا آمازون و سیری اپل-معمولا مرتبا به صحبت های ما گوش می دهند تا بتوانند سریعا جوابگوی درخواست کاربران باشند. اما به هر حال شک و تردید کاربران نسبت به اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام کاملا طبیعی است. موضوعی که مدیرعامل آن به طور کامل رد می نماید و در نهایت می گوید: البته می دانم که به طور کامل حرف من را باور نمی کنید.

منبع: Digital Trends

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 241

به "مدیرعامل اینستاگرام می گوید این اپلیکیشن به صحبت های کاربران گوش نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل اینستاگرام می گوید این اپلیکیشن به صحبت های کاربران گوش نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید