معرفی اپلیکیشن Home Workout؛ بدون تجهیزات در خانه ورزش کنید

به گزارش مجله اینمن، با شیوع بیماری کرونا، ورزش در خانه یکی از برترین تصمیماتی است که برای سلامت بدن می توان گرفت. به همین دلیل قصد داریم شما را با اپلیکیشن Home Workout - No Equipment آشنا کنیم تا بتوانید روتین ورزشی تازه خود را شروع کنید.

معرفی اپلیکیشن Home Workout؛ بدون تجهیزات در خانه ورزش کنید

همان طور که می دانید، کم تحرکی و سطح پایین فعالیت بدنی می تواند تأثیرات منفی بر سلامت، رفاه و کیفیت زندگی افراد داشته باشد. ورزش و تحرک به کاهش هورمون های استرس زا همچون کورتیزول یاری می نماید و باعث ترشح هورمون های خوب همچون اندورفین می گردد که نشاط آور است.

برخلاف باور عموم، رفتن به باشگاه بدنسازی تنها راه برای انجام یک تمرین عالی و مفید نیست چرا که تمرین در خانه هم می تواند به همان اندازه سودمند و مفید باشد. سالن بدنسازی اگرچه مکانی وسیع تر و تجهیزات بیشتر و حرفه ای تری را در اختیارتان قرار می دهد ولی تمرین در خانه هم می تواند بسیار مفید باشد چرا که معمولا شما را در ابتدا منعطف نموده و سپس عضله سازی شروع می گردد.

بنابراین شاید اندکی فرآیند نتیجه گیری زمان بر باشد که در درازمدت و با در نظر گرفتن هزینه، قطعا ارزشش را دارد. ورزش در خانه مزایای دیگری هم دارد. شما قادر خواهید بود هر زمان که می خواهید ورزش کنید و راستا رفت آمد یا هزینه ای نخواهید داشت که همین موضوع کار را برای شما بسیار آسان تر می نماید.

آنچه قرار است به شما در رسیدن به این هدف یاری کند، اپلیکیشن Home Workout - No Equipment است. اپلیکیشنی با بهره مندی از تمرینات بسیار عالی برای نواحی شکم، سینه، بالای ران و پاها که تمامی اشان به وسیله متخصصان ورزشی طراحی و تکمیل شده است. به همین علت ورزش در خانه به یاری آن به فرآیندی بسیار لذت بخش و آسان تر تبدیل خواهد شد.

در این اپلیکیشن تمرین های مربوط به گرم کردن بدن و نرمش های کششی طوری طراحی شده اند که بدن شما به برترین شکل ممکن آماده سازی گردد. بعلاوه گیف های آموزشی که یکی از قابلیت های بسیار عالی اپلیکیشن Home Workout - No Equipment به حساب می آیند به شما یاری می نمایند که مطمئن تر و درست ورزش کنید تا به بدنتان آسیبی نرسد و در عین حال بیش ترین تأثیر را بگیرید.

این اپلیکیشن بعلاوه از زمان سنج (Timer) هم بهره می برد که به شما یاری می نماید زمانی که در حال فعالیت هستید، کاملا حواس تان روی زمان متمرکز باشد. علاوه بر این، در میان تمامی تمرین ها به صورت پیش فرض حدود 20 ثانیه زمان برای استراحت در نظر گرفته شده است که می توانید به طور دلخواه آن را روی زمان های متفاوت تنظیم کنید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت و قابل توجه این اپلیکیشن این است که علاوه بر یک برنامه عضله سازی عالی، یک دوره ورزشی قدرتی هم در اختیار دارید.

از دیگر ویژگی های مثبت اپلیکیشن Home Workout - No Equipment، این است که با تمرینات جامع بخش Full body می توانید چربی سوزی کنید، کالری بسوزانید و برترین نتیجه را دریافت کنید. در بخش گزارشات این اپلیکیشن، شاهد تمامی تمرین های صورت گرفته همراه با مدت زمان انجام شان و کالری سوزانده شده خود خواهید بود. در بخش تقویم هم قادر خواهید بود تمامی روزهایی را که در طول آن فعالیت داشته اید را مشاهده کنید. در زیر تقویم هم نوع تمرین صورت گرفته و مدت زمان انجام آن به نمایش در می آید. در صفحه اصلی، تمرینات اختصاصی برای نواحی متفاوت بدن مانند سینه، شکم، بازو، پا و شانه وجود دارد که به دسته های مبتدی، مقدماتی و پیشرفته تقسیم شده اند.

البته این اپلیکیشن خالی از نقص نیست. به اسم نویسنده این مطلب و کاربر علاقه مند به این اپلیکیشن، در تجربه یک ماهه استفاده ام از آن به یک سری نقاط ضعف هم برخورد کردم که مهم ترین آن، جای خالی موسیقی بود که به شدت حس می شد؛ هر چند می توان این موضوع را حل کرد اما خیلی عالی می شد اگر این اپلیکیشن به صورت پیش فرض از موسیقی پشتیبانی می کرد. موضوع بعدی که می توان به آن اشاره نمود این است که بعضی از گیف های آموزشی آن طور که باید تمرین را نشان نمی دهند و ممکن است در صورتی که مبتدی باشید، درصد خطا در انجام آن فعالیت بالا برود.

جز این ها واقعا نمی توان به مشکل خاص و مهم دیگری اشاره نمود که تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل می توان این طور نتیجه گرفت که اگر به یک اپلیکیشن حرفه ای برای ورزش کردن احتیاج دارید و نمی خواهید زمان با ارزش خود را صرف رفت و آمد به باشگاه کنید، حتما یک بار از اپلیکیشن Home Workout - No Equipment بهره ببرید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1847

به "معرفی اپلیکیشن Home Workout؛ بدون تجهیزات در خانه ورزش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Home Workout؛ بدون تجهیزات در خانه ورزش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید