مقررات توافقنامه سطح خدمات ارتباطی بازنگری می گردد

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از رگولاتوری، علی محمد منتظری معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تدوین پیش نویس مصوبه توافقنامه سطح خدمات (SLA) با همکاری نمایندگان اپراتورها اطلاع داد و گفت: به منظور جلب مشارکت تمامی ذینفعان و صاحب نظران حوزه ICT در تدوین مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و بهره مندی از دیدگاه های تخصصی آنان، امکان ارائه نظرات تخصصی برای علاقه مندان تا 23 اسفند ماه جاری روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراهم شده است.

مقررات توافقنامه سطح خدمات ارتباطی بازنگری می گردد

وی با اشاره به اینکه پیش از این به منظور حمایت از حقوق خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان، چارچوب توافقنامه سطح خدمات در مصوبات 177 و 222 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده بود، گفت: با توجه به رشد سریع فناوری و خدمات، احتیاجمندی های جدید کاربران و تغییر بازار، اپراتورها و شبکه ها و به منظور پوشش جامع ضوابط و چارچوب توافقنامه های سطح خدمات در قراردادهای متنوع حوزه ICT بروز رسانی مصوبات موجود الزامی است.

منتظری در تشریح پیش نویس تهیه شده، اظهار کرد: پیش از این پروژه مطالعاتی با هدف معین ساختار مناسب برای چارچوب SLA و آنالیز و معین بازارها و خدماتی که احتیاج به ارائه توافقنامه سطح خدمات یا حدود آستانه ورود رگولاتوری دارند، برنامه ریزی و با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد. در حال حاضر پیش نویس مصوبه SLA براساس نتایج این مطالعه و نشست های تخصصی با نمایندگان اپراتورها تدوین شده است.

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری اعلام کرد: رگولاتوری از علاقمندان دعوت می نماید، علاوه بر مطالعه پیش نویس منتشر شده روی پورتال این سازمان، نظر و پیشنهادهای خود را برای این سازمان به نشانی پست الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1605

به "مقررات توافقنامه سطح خدمات ارتباطی بازنگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقررات توافقنامه سطح خدمات ارتباطی بازنگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید