تشدید نظارت بر بازار در روز های پایانی سال

به گزارش مجله اینمن، استاندار مازندران بر تشدید نظارت بر بازار و تردد های شهری در روز های باقی مانده سرانجام سال تاکید نمود.

تشدید نظارت بر بازار در روز های پایانی سال

به گزارش خبرنگار از ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران امروز با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا بر تشدید نظارت بر بازار و تردد های شهری در روز های باقی مانده خاتمه سال تاکید نمود و گفت:نگرانی ما تنها سفر به مازندران نیست و تردد های شهری و بین شهری هم باید متوقف شوند.

او اضافه نمود:کادر درمانی درگیر با کرونا در این روز های سخت باید حمایت و تشویق شوند که این مهم را در روز های خاتمهی سال محقق خواهد شد.

استاندار مازندران بر تشدید نظارت جدی بر اماکنی که کانون شیوع ویروس هستند تاکید نمود و گفت:کمترین کوتاهی را برای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا نخواهم پذیرفت. این مصوبات با سلامت مردم پیوند خورده است.

حسین زادگان اضافه نمود:با تشکیل قرارگاه فرماندهی ستاد مقابله با کرونا اجرای تمامی مصوبات ستاد و هرگونه کم کاری را لحظه به لحظه پیگیر خواهیم بود.

استاندادر مازندران گفت: اجرای دقیق و منظم نظارت بر بازار، جلوگیری از شکل گیری اجتماعات، توجه به ضدعفونی اماکن عمومی و خدماتی، کاهش تردد های شهری و بین سهری، تامین اقلام دارویی و بهداشتی مراکز درمانی، اجرای قرنطینه وبازگشت مسافران، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی، رصد لحظه به لحظه موقعیت مکانی و اجتماعی کرونا در مازندران از جمله مواردی است که اساس فعالیت قرارگاه فرماندهی مبارزه با کرونا خواهد بود.

انتهای پیغام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 901

به "تشدید نظارت بر بازار در روز های پایانی سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر بازار در روز های پایانی سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید