ملایی: بر سر راه فعالیت ورزشی بانوان و بچه ها مشکلاتی وجود دارد، اعتلای سلامت مردم ایران هدف اصلی ماست

به گزارش مجله اینمن، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: باید در راستای شناخت و استفاده از ظرفیت ها در ورزش همگانی حرکت کنیم.

ملایی: بر سر راه فعالیت ورزشی بانوان و بچه ها مشکلاتی وجود دارد، اعتلای سلامت مردم ایران هدف اصلی ماست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آیین اختتامیه پویش سراسری آماده باش امروز (چهارشنبه) در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک در حال برگزاری است.

افشین ملایی در این مراسم با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا کوشش بر این بوده است تا در بحران ناشی از این ویروس، ورزش همگانی تعطیل نگردد، اظهار کرد: کمپینی از سوی فدراسیون همگانی مدنظر نهاده شد و یکی از اهداف آن فعالیت های قابل اجرا در فضای مجازی و معطوف به خانواده های ایرانی بود. اعتلای سلامت مردم ایران هدف اصلی ماست و به تدریج باید به فضای جدی تری ورود کنیم و گام های بلندتری را در ورزش همگانی برداریم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه مهمترین استراتژی این فدراسیون، ظرفیت سازی، شبکه سازی و حمایت طلبی از منابع موجود در سطح ملی است، گفت: کشور ما ظرفیت های بسیار زیادی دارد و باید در راستای شناسایی و استفاده از این ظرفیت ها حرکت کنیم.

ملایی رویکرد اصلی فدراسیون ملی ورزش های همگانی در چهار ساله آینده را شناخت و تمرکز بر برطرف موانع مشارکت افراد در فعالیت های ورزشی دانست و یادآور شد: برای ما بسیار مهم است که بدانیم چه مسائلی پیش روی انجام فعالیت بدنی بچه ها و بانوان ایرانی وجود دارد. با برنامه ریزی و به صورت گام به گام در راستای کاهش و حذف موانع پیش روی فعالیت بدنی این اقشار حرکت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با تأکید بر اینکه عزم جدی این فدراسیون در راستای حل مسائل گام بر می دارد، خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان به شکل سازمانی در حال گسترش حمایت ها از فدراسیون ورزش های همگانی است و ابلاغ اعتبارات وزارت ورزش با عنوان پروژه هایی که در فدراسیون عملیاتی می گردد به ادارات کل کشور ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1255

به "ملایی: بر سر راه فعالیت ورزشی بانوان و بچه ها مشکلاتی وجود دارد، اعتلای سلامت مردم ایران هدف اصلی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایی: بر سر راه فعالیت ورزشی بانوان و بچه ها مشکلاتی وجود دارد، اعتلای سلامت مردم ایران هدف اصلی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید