پیروز ترین شکارچیان قاره آفریقا ، جانورانی اجتماعی و خاص (تصاویر)

به گزارش مجله اینمن، پیروز ترین شکارچی آفریقا کدام جانور است؟ شاید پاسخ بسیاری به این سوال شیر و یا پلنگ ها باشند اما چنین نیست. سگ های وحشتی با آن ظاهر متفاوتشان این عنوان را در اختیار دارند.

پیروز ترین شکارچیان قاره آفریقا ، جانورانی اجتماعی و خاص (تصاویر)

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران ، سگ های وحشی که به نام گرگ های رنگی هم شناخته می شوند در نواحی مختلف قاره آفریقا زندگی می نمایند. یک عکاس با تهیه سلسله عکس هایی از این جانوران زندگی آنها را مورد آنالیز قرار داده است.

در جریان دریافت این عکس ها این عکاس متوجه شد سگ های وحشی به شیوه ای جالب با یکدیگر ارتباط بر قرار می نمایند و با زدن سر خود به یکدیگر به نوعی توجه خود را به طرف مقابل نشان می دهند.

نرخ پیروزیت در شکار برای این جانوران بسیار بالاست و پیروز تر از هر درنده دیگری هستند به طوری که 90 درصد شکارهای آنها با پیروزیت به خاتمه می رسد.

کتابی که در رابطه با این حیوانات چاپ شده در واقع در راستای حمایت از این گونه جانوری است. نسل آنها در معرض انقراض واقع شده است و به همین دلیل در رابطه با نوع زندگی آنها تحقیقاتی صورت گرفته است.

جنس ماده این جانور در هر بار زایمان دو الی 20 توله به جهان می آورد. این حیوانات به صورت کلونی زندگی می نمایند و بسیار اجتماعی هستند به طوری که غذای خود را با همنوعان گرسنه به اشتراک می گذارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1563

به "پیروز ترین شکارچیان قاره آفریقا ، جانورانی اجتماعی و خاص (تصاویر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروز ترین شکارچیان قاره آفریقا ، جانورانی اجتماعی و خاص (تصاویر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید