نخست وزیر ایتالیا با هیاتی 250 نفره به ایران سفر می نماید

به گزارش مجله اینمن، نخست وزیر ایتالیا به همراه هیاتی تجاری به کشورمان سفر خواهد نمود.

نخست وزیر ایتالیا با هیاتی 250 نفره به ایران سفر می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، متئو رنتسی ، نخست وزیر ایتالیا روز سه شنبه آینده در صدر هیات بلند پایه سیاسی و مالی به تهران سفر می نماید. نخست وزیر ایتالیا را در این سفر هیاتی 250 نفره همراهی می نماید.

تعدادی از وزیران ، مقامات مالی و مدیران ارشد بانک های عمده ایتالیایی ، تجار و صاحبان صنایع ایتالیایی از جمله اعضای این هیات هستند.

روسای صندوق ضمانت صادرات ساچه، شرکت ملی نفت ایتالیا انی و کنفدراسیون صنایع این کشور کنفیندوستریا ، نیز در این هیات حضور دارند.

جهانبخش مظفری، سفیر ایران در ایتالیا به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در رم گفت: نخست وزیر ایتالیا در سفر رسمی دو روزه خود به ایران با مقامات بلند پایه کشورمان از جمله دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و مصاحبه خواهد نمود.

وی اضافه نمود رنتسی همچنین در همایش بزرگ مالی که با حضور مدیران شرکت ها ، تجار و بازرگانان دو کشور برگزار خواهد شد ، سخنرانی می نماید.

مظفری همچنین گفت : در سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران امضای اسناد و یادداشت تفاهم هایی در زمینه های علمی و فناوری ، گردشگری ، محیط زیست و راه آهن در دستور کار دو کشور واقع شده است.

تیم رسانه ای30 نفره متشکل از نمایندگان خبری رسانه های عمده دیداری ، شنیداری و مکتوب ایتالیایی جهت پوشش اخبار دیدارها رنتسی با مقامات ایرانی نیز به تهران خواهند امد.

سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران در پاسخ به دعوت و دیدار رسمی رئیس جمهوری کشورمان به ایتالیا در تاریخ 5 و 7 بهمن ماه سال گذشته انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 566

به "نخست وزیر ایتالیا با هیاتی 250 نفره به ایران سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ایتالیا با هیاتی 250 نفره به ایران سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید