هروی: بیش از این دو مدال حق ما بود ، درس بزرگی گرفتیم

به گزارش مجله اینمن، سید شهرام هروی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران به پاریس گفت: لیگ جهانی شرایط خاص خود را دارد و در روزهایی که به سرانجام ماراتن کسب سهمیه نزدیک می شویم، همه مدعیان برای رسیدن به امتیازات لازم سخت کوشش می نمایند و با آمادگی بالا به میدان می آیند. این رقابتها نیز چنین شرایطی داشت و مبارزات سطح بالایی را شاهد بودیم.

هروی: بیش از این دو مدال حق ما بود ، درس بزرگی گرفتیم

وی اضافه کرد: از پنج مرحله ای که فدراسیون جهانی در سال 2020 برای کسب امتیاز در راستا رسیدن به سهمیه های المپیک در نظر گرفته، 2 مرحله تحت عنوان سری آ شیلی و کاراته وان پاریس را پشت سر گذاشتیم که خدا را کشر اعضای تیم در این دو رویداد امتیازهای لازم راجمع آوری کردند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: پرونده رقابتهای لیگ جهانی پاریس همین امشب بسته شد و درس بزرگی را از مسابقات پاریس گرفتیم. یعنی در عین حال که خوب هستیم اتفاقاتی رخ می دهد که بر خلاف میل ماست، این موضوع خارج از دست بچه های تیم ملی و کادر فنی است. حقمان در پاریس بیشتر از این بود. حتماً نقاط ضعف داریم و امیدوارم در این سه هفته که فرصت باقی مانده است در لیگ جهانی دوبی بتوانیم نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

هروی در خاتمه گفت: از سه وزن المپیکی در دو وزن شرایط بسیار خوبی داریم، که ان شاالله تا خاتمه سال 98 سهمیه ملی پوشان در رنکینگ المپیک در بخش سبز کسب سهمیه باقی خواهند ماند و برای کسب سهمیه سوم در سال آینده در پاریس شرکت خواهیم کرد تا بتوانیم آن هدف اصلی که کسب سهمیه المپیک است را بدست بیاوریم و بغد از آن در المپیک برای کاروان ورزش ایران افتخار آفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 765

به "هروی: بیش از این دو مدال حق ما بود ، درس بزرگی گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: بیش از این دو مدال حق ما بود ، درس بزرگی گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید