هیچ نشانه ای از اقدام تروریستی در هواپیمای مالزی وجود ندارد

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران: شرکت هواپیمایی مالزی گفت، تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد عملیات تروریستی در هواپیمای مسافربری این شرکت که ناپدید شده تایید نشده است.

هیچ نشانه ای از اقدام تروریستی در هواپیمای مالزی وجود ندارد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، در حالی که هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت هواپیمای شرکت مالزی ایرلاینز و 239 مسافر و خدمه آن به دست نیامده حدس هایی در مورد احتمال عملیات تروریستی در این هواپیما مطرح شده است. با گذشت 38 ساعت از قطع ارتباط این هواپیما با برج مراقبت کوشش ها برای یافتن آن و نجات مسافران و خدمه همچنان ادامه دارد.

بیش از 100 خانواده چینی که بستگان آنها در این هواپیما بوده اند منتظر شنیدن خبری از سرنوشت این مسافران هستند. این هواپیما از کوالالامپور به سوی پکن در حال حرکت بوده است. شرکت مالزی ایرلاینز از بستگان این خانواده های چینی خواسته است تا در هتلی در شهر پکن مستقر شوند. این شرکت با همکاری دولت های مالزی و چین میخواهد خانواده های چینی را به مالزی منتقل کند.

بر اساس این گزارش علی رغم کوشش های اجرا شده از سوی مالزی، ویتنام و آمریکا و چین هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت این هواپیما و مسافران آن به دست نیامده است. شرکت هواپیمایی مالزی به خانواده های مسافران اعلام نموده است که منتظر شنیدن بدترین اخبار باشند.

یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است.این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 355

به "هیچ نشانه ای از اقدام تروریستی در هواپیمای مالزی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ نشانه ای از اقدام تروریستی در هواپیمای مالزی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید