ورود بیش از 500 هزار تن بار به بندرخشک یزد در سال گذشته

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران/یزد مدیر عامل بندرخشک پیشگامان یزد از ورود بیش از 500 هزار تن بار شامل بارهای سردخانه ای، گمرکی و انواع بارهای فله به این بندر در سال گذشته اطلاع داد.

ورود بیش از 500 هزار تن بار به بندرخشک یزد در سال گذشته

محمدرضا شهسواری اظهار کرد: در سال گذشته با وجود شرایط حاکم بر اقتصاد و فراوری ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیش از 500 هزار تن انواع بار به صورت ریلی و جاده ای وارد بندرخشک پیشگامان شده است.

وی با بیان این که بارهای وارده شامل بارهای سردخانه ای، گمرکی و انواع بارهای فله بوده است، اضافه کرد: سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، کلینکر سیمان، انواع میوه، ماشین آلات صنعتی و انواع غله از جمله بارهای ورودی به بندرخشک پیشگامان در مدت یک سال گذشته بوده است.

مدیر عامل بندرخشک پیشگامان همچنین با اشاره به افتتاح رسمی فاز اول این مجموعه با حضور معاون اول رئیس جمهور در سال 99، گفت: تسهیلات ویژه ای از جمله تخفیف حمل ریلی محصولات به بعضی مقاصد برای صادرکنندگان و تخفیف های ویژه انبارداری برای واردکنندگان کالا در بندرخشک پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بندرخشک پیشگامان، شهسواری در انتها اعلام نمود: فاز اول شرکت تعاونی بندر خشک پیشگامان سردخانه 15 هزار تنی، دو باب انبار 10 هزار متر مربعی، گمرک و شانتینگ یارد، اتصال ریلی ایستگاه بندرخشک به ریل سراسری کشور را شامل می گردد که آماده ارائه خدمات به بازرگانان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1619

به "ورود بیش از 500 هزار تن بار به بندرخشک یزد در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود بیش از 500 هزار تن بار به بندرخشک یزد در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید