تور ارزان ترکیه: وزیر خارجه ایران فردا به ترکیه سفر می نماید

به گزارش مجله اینمن، وزیر خارجه ترکیه از سفر فردا دوشنبه همتای ایرانی خود به آنکارا اطلاع داد.

تور ارزان ترکیه: وزیر خارجه ایران فردا به ترکیه سفر می نماید

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه امروز گفت که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به آنکارا سفر می نماید.

در بیانیه کوتاه صادره از سوی وزیر خارجه ترکیه در این خصوص آمده است: هدف از این سفر بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی و نیز توسعه و تعمیق روابط فیمابین خواهد بود.

بر اساس این بیانیه، وزیر خارجه ایران فردا دوشنبه به ترکیه سفر خواهد نمود.

در همین رابطه، در مصاحبهی تلفنی هفته پیش حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، طرفین پیرامون مسائل مورد علاقه از جمله روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای مصاحبه و گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه ترکیه در این مکالمه تلفنی دعوت بعمل آمده از وزیر امور خارجه کشورمان برای سفر به ترکیه را مورد تاکید مجدد قرار داد و ابراز امیدواری نموده بود: تداوم ارتباطات میان مسئولین دو کشور موجبات ارتقاء مناسبات دوجانبه و افزایش همکاریهای متقابل را فراهم نماید.

امیرعبداللهیان با تقدیر از دعوت همتای ترکیه ای خود، از عزم تهران برای ارتقاء بیش از پیش مناسبات با ترکیه خبر داده و ابراز امیدواری کرد تا رایزنی های بیشتری در این خصوص صورت پذیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2125

به "تور ارزان ترکیه: وزیر خارجه ایران فردا به ترکیه سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: وزیر خارجه ایران فردا به ترکیه سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید