(ویدیو 16+) شکستن وحشتناک پای رقیب به وسیله مارسلو در زمین فوتبال!

به گزارش مجله اینمن، فلومیننزه و آرخنتینوس جونیورز بامداد امروز در مرحله یک هشتم جام لیبرتادورس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به انتها رسید. در ابتدای نیمه دوم و دقیقه 56 بود که مارسلو روی یک صحنه با مدافع حریف درگیر شد و خطای وحشتناکی روی او انجام داد که حتی خودش را هم تحت تاثیر قرار داد.

(ویدیو 16+) شکستن وحشتناک پای رقیب به وسیله مارسلو در زمین فوتبال!

زانوی پای چپ این بازیکن که لوسیانو سانچز نام دارد به علت این خطا کاملا چرخید و از جا عایدی. بازیکنان ابتدا معتقد بودند که این ستاره سابق رئال پای بازیکن حریف را شکسته، اما تیم پزشکی گفت که این اتفاق رخ نداده و فقط زانوی پای او از جا عایدیه است.

داور بازی ابتدا کارت زرد را به مارسلو نشان داده بود، اما پس از آن یاری داور ویدیویی صحنه را بازبینی کرد و رنگ کارت به قرمز تغییر کرد.

این ستاره برزیلی که به شدت از اتفاقی که افتاده بود ناراحت به نظر می رسید، در حالی که اشک می ریخت و صدای فریاد سانچز در زمین پیچیده بود زمین بازی را ترک کرد.

رسانه های محلی خبر داده اند که پزشکان با آنالیز شرایط سانچز اعلام نموده اند که او حداقل هشت تا 12 ماه از میادین دور خواهد بود و این خبر بسیار بدی برای این بازیکن است.

مارسلو پس از انتها این بازی با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی نوشت: امروز لحظات بسیار سختی را در زمین بازی سپری کردم. بازیکنی را بدون این که عمدی در کار باشد مصدوم کردم. می خواهم آرزوی درمانی سریع برایت داشته باشم، لوسیانو سانچز.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1402 بروزرسانی: 11 مرداد 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2303

به "(ویدیو 16+) شکستن وحشتناک پای رقیب به وسیله مارسلو در زمین فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو 16+) شکستن وحشتناک پای رقیب به وسیله مارسلو در زمین فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید