چگونه تنها به ملبورن سفر کنیم؟

به گزارش مجله اینمن، ورود به یک شهر تازه همان مقدار که می­ تواند هیجان­ انگیز باشد دلهره آور هم هست، حتی برای مسافران فصلی که تنها سفر می­ نمایند. اما همانگونه که غریزه و تجربه به ما نشان می­ دهند، مکان­ های تازه فرهنگ منحصر به فرد و چشم­ انداز تازهی را به ارمغان می­ آورند. ملبورن به خاطر فضای هنری و عطر قهوه که همه جای آن به مشام می­ رسد، مشهور است. ملبورن مکان بسیار خوبی برای مسافران تنها برای این است که عمیق ­تر به فرهنگ و موسیقی بپردازند. و برای صرف یک قهوه عالی. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

چگونه تنها به ملبورن سفر کنیم؟

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

جایی برای اقامت پیدا کنید

اولین چیزی که بعد از رسیدن به شهر احتیاج دارید، جایی است که کوله­ پشی سنگینتان را زمین بگذارید. ملبورن مجموعه گسترده ­ای از خوابگاه­ های کوچک برای مسافران تنها دارد، که ممکن است در سی بی دی (اتحادیه مسافران انفرادی، مرکز شهر) ، ویا کمی خارج شهر (مسکن، بنیاد سنت کیلدا) باشد. از طرف دیگر اگر در پی جایی کمی متفاوت می­ شد نانری در فیتزروی یک انتخاب منحصر به فرد است. فضای داخلی چوبی با ظاهر تاریخی، کارکنان صمیمی و در نزدیکی خیابان برنزویک، تجربه یک محیط راحت و صمیمی را در اختیار شما قرار می ­دهد، که برای مسافران تنها ایده­ آل است.

با یک تور در ملبورن همراه شوید

برای یک مسافر تنها حیاتی است که حتما با یک تور همراه گردد، این یک راه عالی برای آشنا شدن با افرادی است که مانند شما هستند و در ملبورن اقامت دارند. اینکه دوازده فرستاده را در جاده گریت اوشن ببینید یا در پارک ملی گرمپاینز قدم بزنید، پنگوئن ­های جزیره فیلیپ را ببینید یا در یارا ولی نوشیدنی محلی بنوشید،مطمئن باشید ارزشش را دارد که با یک تور ملبورن را سیاحت کنید. تورهای آخرین لحظه، تمام این گزینه ها و منطقه ها بسیار دیگری را در ملبورن به شما نشان می دهد. با این حال تورهای بسیار زیاد دیگری هم این خدمات را ارائه می دهند، بنابراین خوب جستجو کنید. با یک اتوبوس گردشگری سیاحت کنید یا با دوستان جدیدتان در جاده ­ها سفر کنید و یک کمپ (یک ون در کنار سایر کاروان­ها) اجاره کنید، این کمپ­ ها را براحتی می توان اجاره کرد و بسیار بدبو هستند.

یک قهوه بگیرید

قهوه برای مردم ملبورن یک احتیاج اصلی محسوب می گردد، بنابراین هر تازه واردی باید سری به کافی شاپ های ملبورن بزند. خیابان دیگریوز احتمالا یکی از معروفترین خیابان­ ها برای صرف قهوه در سی بی دی در ملبورن است. کمی پایین­ تر یک کوچه باریک در چند قدمی خیابان فلیندرز قرار گرفته است، این کوچه پاریسی به علت کافه ­های بیشمارش معروف است و بعضی از برترین قهوه های شهر در اینجا سرو می ­شوند. در فاصله کوتاهی کافه­ های دیگری چون اوکشن رومز یا جرنی من (داک سابق) قرار دارند که کافی شاپ­ های پرطرفداری در ملبورن هستند. قطعا صرف یک قهوه با دوستان جدیدتان و یا به تنهایی با یک کتاب خوب ارزش امتحان کردن را دارد.

برای رزرو هتل های خارجی به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1784

به "چگونه تنها به ملبورن سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تنها به ملبورن سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید