تور ارزان چین: چین: آمریکا برای حفظ منافع خود ممکن است به متحدانش هم حمله کند

به گزارش مجله اینمن، سخنگوی وزارت خارجه چین با انتقاد از آمریکا در مانع تراشی در پروژه انتقال انرژی روسیه به اروپا گفت که ایالات متحده برای رسیدن به منافع مورد نظر خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

تور ارزان چین: چین: آمریکا برای حفظ منافع خود ممکن است به متحدانش هم حمله کند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تاس، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری امروز خود از رویکرد مقامات آمریکایی برای اعمال فشار بر پروژه های انتقال انرژی روسیه به اروپا انتقاد کرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه چین رویکرد آمریکا منحصرا در راستای منافع این کشور و کوشش هایش برای سیاسی سازی تمام موضوعات مربوطه است.

ژائو گفت: آمریکا صرفا منافع ژئوپولتیک خود را دنبال می نماید. ایالات متحده حتی ممکن است به متحدان و شرکای خود هم حمله کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با حمایت از روسیه گفت: همه می دانند که پروژه انتقال گاز از روسیه به اروپا به وسیله خط لوله نورد استریم 2 به سود هر دو طرف است و به حل معضل پیچیده انرژی در اتحادیه اروپا یاری می نماید. اما آمریکا در پی قبضه کردن بازار انرژی اروپاست. آنها از تمام روش های ممکن استفاده میکنند تا مانع از اجرای پروژه هایی شوند که به سود روسیه و اروپاست.

لاوروف در 8 اکتبر گفته بود که واشنگتن در کوشش است تا همکاری میان روسیه و اروپا در حوزه انرژی را تحت تاثیر قرار دهد. به گفته این مقام روس آمریکا فشار دیپلماتیک زیادی به بروکسل وارد نموده تا مانع از ورود انرژی روسیه به قاره سبز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1858

به "تور ارزان چین: چین: آمریکا برای حفظ منافع خود ممکن است به متحدانش هم حمله کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: چین: آمریکا برای حفظ منافع خود ممکن است به متحدانش هم حمله کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید