گزارش تفریغ بودجه 99 به تفکیک دستگاهی و استانی به زودی به مجلس می رسد

به گزارش مجله اینمن، مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات گفت: گزارش تفریغ بودجه سال 99 به صورت کلی تهیه شده است و بزودی این گزارش در دو بخش دستگاهی و استانی تدوین و به مجلس ارسال خواهد شد.

گزارش تفریغ بودجه 99 به تفکیک دستگاهی و استانی به زودی به مجلس می رسد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمد طلوعی مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به اینکه بزودی دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه 99 استانی را به مجلس ارائه خواهد کرد، گفت: گزارش تفریغ بودجه سال 99 به صورت کلی تهیه شده است و بزودی این گزارش در دو بخش دستگاهی و استانی تدوین و به مجلس ارسال خواهد شد.

وی شرح داد: دیوان محاسبات کل کشور مانند هر سال گزارش تفریغ را در بخش های مختلف برای مجلس، دولت و سایر مراجع نظارتی ارسال خواهد کرد.

طلوعی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی براینکه بودجه سال 1401 براساس آمایش سرزمینی تنظیم خواهد شد، اظهار کرد: بودجه ریزی براساس آمایش سرزمینی موضوعی بسیار مهم است که می تواند ظرفیت های استانی را شناسایی و با توجه به آن اعتبار را تخصیص دهد، قطعا این نحوه بودجه ریزی بسیار تاثیرگذار است و می تواند در توسعه متوازن در کشور و ایجاد عدالت تاثیر بگذارد.

مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات همچنین در خصوص گلایه مندی برخی نمایندگان مجلس به عدم تخصیص بودجه های استانی در زمان مناسب و به اندازه عادلانه بیان نمود: بررسی گزارش تفریغ بودجه استانی نیز می تواند در امر بودجه ریزی در سال آینده راهگشا باشد و براساس نیاز و نحوه هزینه کرد ها بودجه برای مسایل مهم استانی تخصیص پیدا کند، اما از سوی دیگر نمایندگان مجلس باید به مسایل نگاه ملی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1873

به "گزارش تفریغ بودجه 99 به تفکیک دستگاهی و استانی به زودی به مجلس می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تفریغ بودجه 99 به تفکیک دستگاهی و استانی به زودی به مجلس می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید