گزارش خبرنگار خبرنگاران از اندونزی، اورسجی: کبدی ایران فقط از بازی های آسیایی طلا می خواهد، یک سر و گردن از همه تیم ها بالاتر هستیم

به گزارش مجله اینمن، رئیس فدراسیون کبدی با ابراز رضایت از نتایج تیم های کبدی ایران گفت: تیم های کبدی بانوان و آقایان ما یک سر و گردن از همه تیم ها بالاتر هستند و مدالی جز مدال طلا ما را شاد نخواهد کرد.

گزارش خبرنگار خبرنگاران از اندونزی، اورسجی: کبدی ایران فقط از بازی های آسیایی طلا می خواهد، یک سر و گردن از همه تیم ها بالاتر هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عباس خواجه اورسجی در حاشیه دیدار بانوان ایران - بنگلادش در چارچوب مسابقات کبدی بازی های آسیایی اندونزی گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما خیلی خوب کار کردند و در بازی امروز برتر از حریف بودند. فردا (سه شنبه) هم یک بازی سخت با چین تایپه داریم که حریف خیلی قدرتمندی است و در دور مقدماتی با هندوستان خوب بازی کرد. البته تیم ما هم خوب است و امیدوارم فردا بازی را ببریم و صدرنشین شویم.

وی اضافه کرد: در کل شرایط برگزاری مسابقات تعریف چندانی ندارد، اما ورزشکاران ما راضی هستند. ما خیلی امیدواریم که بانوان طلا بگیرند. تمام امید ما این است که با طلا به ایران برگردیم. شاید مدال نقره خیلی ما را شاد نکند.

رئیس فدراسیون کبدی اظهار داشت: شرایط تیم آقایان هم خوب است. آنها با یک انگیزه بسیار بالایی پای به این مسابقات گذاشتند. امیدواریم که هر دو تیم طلا بگیرند. باور داریم که ایران بالاخره یک سر و گردن از همه تیم ها بالاتر است.

وی در سرانجام گفت: دیروز هم مسئولان کاروان و شخص صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) به سالن آمدند. حضورشان واقعاً یاری می نماید و روحیه بخش است. واریز های به موقع کمیته ملی المپیک به برگزاری اردوهای مناسب و منظم یاری کرد. حمایت خوبی از سوی وزارت و کمیته از ورزشکاران شد. رسانه ها ورزشی هم حسابی هوای کبدی را داشتند و دارند. با اینکه ورزش کبدی تا چندی قبل ناشناخته بود، اما با یاری رسانه ها بیشتر شناخته شد. امیدوارم مردم عزیز دعا نمایند که دست پر بازگردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 512

به "گزارش خبرنگار خبرنگاران از اندونزی، اورسجی: کبدی ایران فقط از بازی های آسیایی طلا می خواهد، یک سر و گردن از همه تیم ها بالاتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار خبرنگاران از اندونزی، اورسجی: کبدی ایران فقط از بازی های آسیایی طلا می خواهد، یک سر و گردن از همه تیم ها بالاتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید