گزارش عملکرد سرمایه گذاری شرکت توسعه کارآفرینی بهمن

به گزارش مجله اینمن، گزارش عملکرد سرمایه گذاری شرکت توسعه کارآفرینی بهمن (خرداد98- خرداد99) توسط این مجموعه منتشر شده که ما با انتشار مهم ترین آمار آن، شرایط سرمایه گذاری این مجموعه در اکوسیستم استارتاپی ایران را بیان می کنیم.

گزارش عملکرد سرمایه گذاری شرکت توسعه کارآفرینی بهمن

در این گزارش می توانید پورتفولیوی شرکت که حاصل 4 سال فعالیت در زیست بوم استارتاپی است و سرمایه گذاری های یک سال اخیر آن بر 15 استارتاپ حوزه صنعتی و نرم افزار در مرحله early stage را مشاهده کنید.

سرعت عمل در پاسخگویی به تیم ها، از ویژگی های حائز اهمیت و مثبت این مجموعه است که نشان از چابکی تیم سرمایه گذاری دارد؛ به طوری که میانگین مدت زمان ارسال ایمیل تا امضای دریافت نتیجه نهایی(رد یا امضای قررداد) برای تیم های صنعتی و نرم افزاری، تنها 30 روز بوده است.

با 371 تیم تماس اولیه برقرار شده که از این تعداد 39 طرح به مرحله ارزیابی موشکافانه رسیده و در نهایت با 15 استارتاپ، قرارداد سرمایه گذاری به امضا رسیده است.

بیشترین آمار دلیل رد طرح ها توسط این شرکت سرمایه گذاری مربوط به محصول/خدمت بوده و بیشترین درخواست سرمایه گذاری از شهر تهران است و از میان سایر استان ها نیز بیشترین درخواست از استان فارس بوده است.

همچنین توسعه کارآفرینی بهمن با 8 شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر و 13 سرمایه گذار فرشته، سرمایه گذاری مشترک انجام داده که در این گزارش قابل مشاهده است.

دانلود فایل گزارش عملکرد سرمایه گذاری شرکت توسعه کارآفرینی بهمن

منبع: مجله شنبه
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1178

به "گزارش عملکرد سرمایه گذاری شرکت توسعه کارآفرینی بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش عملکرد سرمایه گذاری شرکت توسعه کارآفرینی بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید