10 مکان جذاب برای ماجراجویی در سفر به آمریکا

به گزارش مجله اینمن، آمریکا در منطقه ی جغرافیایی بی نظیری قرارگرفته است که آن را به یکی از جذاب ترین کشورهای جهان تبدیل می نماید. از آبشارها و دریاچه ها گرفته تا دره های وسیع، بیابان های بکر، آتش فشان، غارها یا جنگل های سرسبز، طبیعتی حیرت انگیز را رقم می زنند.

10 مکان جذاب برای ماجراجویی در سفر به آمریکا

اگر علاقمند به دریافت خدمات انواع ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

10. شنا کردن در همیلتون پول (Hamilton Pool)، تگزاس

همیلتون پول یکی از غیرمعمول ترین محبوب ترین و همچنین زیباترین دریاچه های دنیا است. این دریاچه بخشی از کانتی تراویس پارک محسوب می گردد که هزاران سال پیش به دنبال بیرون زدگی یک گنبد آهکی و مکوششی شدن آن، باعث شکل دریافت این استخر جذاب شده است که به طور هم زمان هم دریاچه زمینی و هم زیرزمینی محسوب می گردد. همچنین یک آبشار 15 متری زیبا به جذابیت های طبیعی این مکان افزوده است. این اجازه به بازدیدنمایندگان داده شده است تا درون دریاچه شنا نمایند که همین موضوع آن را به یکی از بهترین و دیدنی ترین تجربه های آبی تبدیل نموده است. پارکی زیبا، طبیعتی فوق العاده و امکان پیاده روی دلایل خوبی برای بازدید از این استخر طبیعی به شمار می فرایند.

9. بازدید از کوه سنت هلنز (Mount St. Helens)، واشنگتن

آتش فشان کوه سنت هلنز که در سال 1980 میلادی فوران کرد، یکی از مخرب ترین حوادث طبیعی در ایالات متحده بود. این آتشفشان تنها 154 کیلومتر از سیاتل فاصله دارد، ازاین رو انفجار ذکرشده تعدادی از مردم را به کام مرگ فرستاد و 298 کیلومتر عظیمراه را از بین برد و روی قله مخروطی کوه سنت هلنز دهانه نعل اسب شکلی به جا گذاشت. نقاط دید زیادی برای تماشای این آتش فشان فعال وجود دارد. می توانید در تورهای بالگرد سواری شرکت کنید یا در رصدخانه جانستون ریچ حقایق زیادی را در خصوص این کوه کشف کنید. کوه سنت هلنز یکی از نقاطی است که در سفر به این نواحی حتماً باید ببینید.

8. تماشای غارهای یخی در ایالت واشنگتن

غارهای یخی بیگ فور در محدوده آبشار واشنگتن در اطراف مونت رینر واقع شده است و سالانه جهانگرد های زیادی را به خود جذب می نماید. جهانگردان می توانند در طول یک جهت پیاده روی قدم بزنند و به تحسین طبیعت بکر این ناحیه بپردازند. تعداد زیادی غاریخی در مونت رینر وجود دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. بهترین زمان برای سفر به این نقطه فصل تابستان و پاییز است. تور های تفریحی در 40 کیلومتری مرکز خدمات عمومی ورلوت(Verlot) توسط هواپیما به سمت منطقه تفریحی بیگ فور پرواز می نمایند که می توانید از آن ها بهره ببرید.

7. بازدید گرند کنیون، آریزونا

رودخانه کلرادو با طی جهتی 446 کیلومتری، عظیم ترین و یکی از شگفت انگیزترین دره های دنیا را در طی سال های بسیار طولانی حفر نموده است. درواقع حدود 2 میلیارد سال از تاریخ زمین شناسی سیاره زیبایمان را می توانیم در این منطقه پیدا کنیم. بومی های آمریکا به مدت چند قرن است که در این ناحیه زندگی و دره ها و تنگه های آن را برای سکونت برگزیده اند. این شگفتی طبیعی سالانه بیش از 5 میلیون جهانگرد مشتاق را به سوی خود جذب می نماید. زیبایی گرندکنیون هر بیننده ای را مبهوت خود خواهد نمود. به علاوه فعالیت های متنوع فضای بازی، بناهای یادبود، قایق سواری، اردوگاه زدن، پیاده روی، سوارشدن در بالگرد یا هواپیماگردی بر فراز این منطقه جذابیت بازدید از گرندکنیون را دوچندان می نماید.

6. کایاک سواری روی دریاچه پاول

دریاچه پاول که توسط دست خلاق بشر ساخته شده است، دومین دریاچه عظیم ایالات متحده به شمار می رود. این دریاچه بین ایالت یوتا و آریزونا قرار گرفته است و هرساله 2 میلیون مسافر را به سمت خود جذب می نماید. فعالیت های آبی زیادی برای بازدیدنمایندگان در این منطقه فراهم شده است که شامل شنا، ماهیگیری، غواصی، اسنورکلینگ (شنا با استفاده از لوله تنفسی) و اسکی روی آب می شوند. همچنین علاوه بر اینکه این مکان خیره نماینده است، می توانید در اینجا با شرکت در یک تور قایق سواری یا هواپیما به سیاحت کردن بپردازید. پیاده روی هم یکی دیگر از فعالیت های دوست داشتنی است که می توانید از آن لذت ببرید.

5. بیس جامپ روی پل پراین، آیداهو

پل پراین روی رودخانه اسنیک در تویین فالز کشیده شده است و یکی از مشهورترین نقاط دنیا برای بیس جامپ محسوب می گردد. تا به امروز پرش های پیروز بی شماری از روی این پل که تنها 150 متر دارد انجام شده است. بعد از پرش می توان در آب تمیز رودخانه شنا کرد و از آن لذت برد. ازآنجایی که می توان با ماشین تا محل پرش رفت، این نقطه در میان علاقه مندان این ورزش محبوبیت زیادی پیدانموده است.

4. دوچرخه سواری در موآب (Moab)، یوتا

موآب یکی از شهرهای ایالت یوتا در آمریکا است که زیبایی های طبیعی بسیاری دارد. مناظر این شهر تا جایی که چشم کار می نماید، امتداد دارد، مناظری همچون صخره های قرمز و کوه های پوشیده از برف در دوردست ها. همه چیز اینجا بسیار هیجان انگیز و رنگارنگ است، حتی گیاهان و سبزی ها مرده در این ناحیه بسیار هنرمندانه به نظر می رسند. دوچرخه سواری یکی دیگر از فعالیت های سرگرم نماینده در ایالت یوتا است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب می نماید. دوچرخه سواران کوهستان فرصت های بی شماری برای انعطاف پذیر کردن ماهیچه هایشان در اختیاردارند؛ ساختارهای سنگی مختلف با شیب های مناسب، سطح های صاف، جهتهای خطرناک و هیجان انگیز ازجمله مکان های هستند که توجه ورزشکاران را جلب نموده است. اگر حرفه ای هستید و دنبال جهتی برای به چالش کشیدن خودتان باشید، Slickrock Bike را به شما پیشنهاد می دهیم. زندگی به سبک غرب وحشی هنوز هم در این مناطق جریان دارد و کابوی ها هنوز روی زمین ها و مزرعه ها کار می نمایند. با سفر به موآب، تأثیرات زندگی بومیان آمریکا را در جای جای این منطقه خواهید دید.

3. شنا در آبشار هاواسو (Havasu Falls)، آریزونا

آبشار تراسی هاواسو در گراند کانیون (دره عظیم)، قرار دارند و مشخصاً یکی از دیدنی ترین نقاط در منطقه سرخپوستان Havasupai محسوب می گردد. این استخرهای طبقه ای با آب آبی رنگ و خیره نماینده ای سرشار از کلسیم و منیزیم پرشده است. مهم تر از همه اینکه جهانگردان اجازه دارند در این استخرها حمام نمایند. بنابراین این کار در فصل تابستان که بسیار گرم است لذت خاصی دارد. آبشار های هاواسو باکمی کوشش و پیاده روی از سمت تپه بلند هوالوپای(Hualapai) در گرند کنیون در دسترس هستند. بهترین زمان برای سفر به این نقطه فصل بهار است. چراکه در تابستان هوا به شدت گرم می گردد. میانگین دمای آب در حالت مطلوب خود به 21.1 درجه سانتی گراد می رسد. طبیعتی خیره نماینده، یک استخر طبیعی با دو آبشار و فرصت های زیاد برای پیاده روی، بازدید از این مکان را ارزشمند می نماید.

2. پیاده روی در آنجل لندینگ، پارک ملی زایون

جهت Angels Landing یکی از هیجان انگیز ترین نقاط پارک زایون است. یک جهت باریک در امتداد صخره های بلند، که پرتگاهی بلند در دو طرف آن قرار گرفته است. اگرچه کمی خطرناک و نگران نماینده است، اما هیچ جهت محبوب دیگری قابلیت رقابت با آن را ندارد. در خاتمه راه، مناظر خوش آب وهوا و زیبایی در برابر دره قرار گرفته است. راهپیمایی در طول این جهت کمی طاقت فرسا است اما با تجهیزات ساده و تجربه می توان از آن عبور کرد. این مکان از ماه آوریل تا نوامبر در دسترس است

1. صعود رایگان با طناب از هالف دام؛ دره یوسمیتی

یوسمیتی دره ای منجمد و عمیق به طول یک و نیم کیلومتر است که در میان صخره های گرانیتی زیبا و قله هایی شبیه نیم گنبد محصورشده است. رودخانه مرسِد (merced) در میان تعداد زیادی آبشار و جریان آب از این نقطه می گذرد. بازدیدنمایندگان می توانند از میان جهت های مختلف پیاده روی که به این دره منتهی می شوند، یکی را انتخاب نمایند. این ناحیه یکی از زیباترین نقاط پارک ملی یوسمیتی محسوب می گردد. دره مذکور باوجود طبیعی منحصربه فرد، مسحورنماینده ظاهر می گردد. کوهنوردان، راهپیمایان و افراد همواره در سفر در تمام طول سال از این منطقه بازدید می نمایند. هالف دام یا (نیم گنبد)، ساختاری غیرمعمول است که با ترشح مقدار زیادی آدرنالین در خون، هر ماجراجویی را به چالش می کشد. اگر چندان حرفه ای نیستید، Mist Trail که بدون سختی زیاد به بالای دره منتهی می گردد مناسب شما است. بعضی از ماجراجویان می توانند حتی بدون طناب هم از این جهت صعود نمایند. بازدید از پارک و طبیعت شگفت انگیز آن فرصت انجام فعالیت های تفریحی مختلفی ازجمله پیاده روی، کوهنوردی، اردوگاه زدن یا بیس جامپ را در اختیار شما می گذارد.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1458

به "10 مکان جذاب برای ماجراجویی در سفر به آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 مکان جذاب برای ماجراجویی در سفر به آمریکا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان جذاب برای ماجراجویی در سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید