شروع ثبت نام دانشجویان برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی

به گزارش مجله اینمن، تهران (پانا) - معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، طی نامه هایی جداگانه به رؤسا و سرپرستان دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بر لزوم بهره مندی بیشتر از ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی در تسریع امر واکسیناسیون عمومی تاکید نمود.

شروع ثبت نام دانشجویان برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی

در این نامه تاکید شده است؛ در پی واکسیناسیون عمومی کرونا در کشور و احتیاج مبرم کادر بهداشتی و درمانی به کمک و مشارکت همه جانبه در این زمینه و با توجه به تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر بهره مندی از ظرفیت دانشجویان در راستای تسهیل و تسریع واکسیناسییون عمومی کرونا، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اقدام به راه اندازی سامانه جهت ثبت نام دانشجویان داوطلب همکاری با اسم مجاهدین واکسیناسیون نموده است که تا به امروز بیش از 5 هزار دانشجو در این سامانه ثبت نام نموده اند.

بدین منظور فهرست داوطلبانی که در سامانه مربوطه ثبت نام نموده اند، براساس استان محل سکونت فعلی و دانشگاه محل تحصیل جهت بهره مندی آن دانشگاه از خدمات داوطلبانه این دانشجویان به وسیله سامانه به نشانی kanoonf.behdasht.gov.ir در اختیار معاونت فرهنگی و دانشجویی نهاده شد.

بر این اساس لینک ثبت نام جهت همکاری در واکسیناسیون https://kanoonf.behdasht.gov.ir/vaccine است و دانشجویان متقاضی می توانند به وسیله این لینک ثبت نام نمایند.

بعلاوه دانشجویان رشته های علوم پزشکی می توانند در قالب دو تیم اعم از تزریقات و پذیرش ثبت نام شرکت نمایند که درتیم تزریقات امکان ثبت نام دانشجویان رشته های بهداشت عمومی، پرستاری، مامایی، هوشبری و اتاق عمل و در تیم پذیرش هم امکان ثبت نام همه دانشجویان فراهم است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1814

به "شروع ثبت نام دانشجویان برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی" امتیاز دهید

1 کاربر به "شروع ثبت نام دانشجویان برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام دانشجویان برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید