اعزام 7 میلیاردی کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ کنگ

به گزارش مجله اینمن، دبیر فدراسیون ناشنوایان از حمایت ویژه وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از کاروان اعزامی ناشنوایان به بازیهای آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ اطلاع داد و گفت: در نشستی که با مسعود سلطانی فر و صالحی امیری هفته پیش در محل وزارت ورزش داشتیم قرار بر این شد تا هفته آینده اعتبار ویژه ای برای اعزام کاروان به هنگ کنگ اختصاص داده گردد.

اعزام 7 میلیاردی کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ کنگ

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

حمید بنی تمیم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در نشستی که هفته گذشته با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در محل وزارت ورزش و جوانان داشتیم مسائل و مسائل مالی کاروان ناشنوایان برای حضور در نهمین دوره بازهای آسیایی هنگ کنگ مطرح و مقرر شد وزیر ورزش و صالحی امیری حمایت ویژه ای به جز بودجه تخصیص یافته به فدراسیون از کاروان اعزامی داشته باشند تا دغدغه ای از نظر اعتباری برای اعزام کاروان نداشته باشیم.

وی گفت: قرار شد این بودجه طبق قولی که وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک دادند تا هفته آینده در اختیار فدراسیون قرار بگیرد تا مسئله ای برای رزرو بلیت ها و سایر هزینه های کاروان نداشته باشیم.

دبیر فدراسیون ناشنویان میزان اعتبار پیش بینی شده برای اعزام کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ کنگ را 7 میلیارد تومان مطرح کرد و گفت: کاروان ناشنوایان در قالب 143 ورزشکار در 8 رشته ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال ساحلی، تکواندو، دوومیدانی، جودو، شنا و پینگ پنگ در نهمین دوره بازیهای آسیایی ناشنوایان شرکت خواهد نمود. کوشش بر این است تا پنجمی دوره قبل را تکرار کنیم.

بنی تمیم افزود: با توجه به شرایط مالی کشور سعی کردیم در این دوره تعداد رشته ها را از 11 رشته دوره قبل به 8 رشته کاهش دهیم و کاروان کیفی و مدال آور را به بازیهای آسیایی اعزام تا بهترین نتیجه ممکن را در هنگ کنگ کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در جهت ارتقای انگیزه و روحیه ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی آیا برنامه ای دارید یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به مسائل و تورمی که وجود دارد فدراسیون همین که بتواند اردوها را مرتب برگزار کند و مسئله ای برای اعزام نداشته باشد کار بزرگی انجام داده است. البته فدراسیون در جهت افزایش روحیه ورزشکاران اعزامی سعی می نماید ایاب و ذهاب ورزشکاران را تا حد امکان پرداخت کند اما این که بخواهد حقوقی را برای ورزشکاران حاضر در اردو در نظر بگیرد امکانپذیر نیست و احتیاج به حمایت دولت دارد.

دبیر فدراسیون ناشنوایان در انتها گفت: متاسفانه ورزشکاران ناشنوا کمتر مورد توجه مسوولین قرار گرفته اند و حتی در صورت مدال آوری پاداش آنها نسبت به افراد سالم کمتر است. امیدوارم مسوولین این ورزشکاران را نیز مورد حمایت قرار دهند و نگاه ویژه تری به آنها داشته باشند تا در ادامه راستا به خاطر بی توجهی مسوولین از ورزش دلسرد نشوند. ورزشکاران ناشنوا حتی به حداقل ها نیز راضی هستند و ما باید کوشش کنیم حداقل ها را از نظر معیشتی برای آنها تامین کنیم تا با انگیزه بیشتری در میادین حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 352

به "اعزام 7 میلیاردی کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 7 میلیاردی کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید