افتتاح هزار و 358 طرح برق رسانی در منطقه 3 کشور

به گزارش مجله اینمن، مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در مراسم افتتاح همزمان پنج طرح عظیم توزیع نیروی برق کشور، گفت: امروز به نمایندگی از شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور شامل استان های یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان یک هزار و 358 طرح با اعتبار 395 میلیارد و 400 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح هزار و 358 طرح برق رسانی در منطقه 3 کشور

به گزارش خبرنگاران کرمان،عبدالوحید مهدوی نیا، در این مراسم که با حضور وزیر نیرو، مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توانیر،معاون هماهنگی توزیع توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع برق کشور به وسیله ویدئو کنفرانس و همچنین معاون امور عمرانی استانداری کرمان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مدیر عامل آب منطقه ای و رئیس شورای انسجام بخشی، و معاونین و مدیران شرکت های توزیع شمال و جنوب کرمان در سالن کنفرانس شرکت برق جنوب استان کرمان برگزار شداضافه نمود : با افتتاح طرح های امروز در حوزه منطقه سه شرکت توزیع برق 52 هزار مشترک جدید به مشترکان این شرکت اضافه می شوند و 77 روستا نیز برقدار خواهند شد.

وی اضافه نمود : همچنین 870 کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک هزار و 230 شبکه فشار ضعیف، تعداد یک هزار و 300 پست توزیع به ظرفیت 180 مگا آمپر و تعویض یک هزار و 410 کیلومتر سیم مسی به شبکه کابل خودنگهدار در این پویش و در منطقه سه شرکت های توزیع برق کشور به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان اعلام کرد: طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات(هما) نیز در حوزه شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور قابل اجرا می باشد که امکان ارتباط دو سویه با مشترکین و رصد و نظارت بر خاموشی ها را فراهم می سازد.

مهدوی نیا اضافه نمود: در گذشته برای پی گیری خاموشی های مشترکین با دغدغه های فراوانی روبرو بودیم که خوشبختانه با اجرایی شدن این طرح بسیاری از مسائل مشترکین در زمان خاموشی ها رفع شده است.

در این ارتباط رضا اردکانیان وزیر نیرو با قدردانی از اقدامات شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور، گفت: طرح های افتتاحی در حوزه منطقه سه اقدام مثبتی در جهت رفاه و توسعه مردم این مناطق است.

در نخستین پویش هر هفته - الف - ب - ایران در سال 1400، همزمان پنج طرح عظیم شبکه توزیع نیروی برق کشور در قالب هشت هزار و 142 پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق با مجموع سرمایه گذاری 2 هزار و 900 میلیارد تومان در 31 استان کشور به بهره برداری رسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1602

به "افتتاح هزار و 358 طرح برق رسانی در منطقه 3 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح هزار و 358 طرح برق رسانی در منطقه 3 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید