امیر حاتمی: با روسیه و چین به توافقات تسلیحاتی مهمی رسیده ایم

به گزارش مجله اینمن، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در مصاحبه با الجزیره از حصول توافقاتی مهم با روسیه و چین برای نوسازی سیستم ها و تجهیزات نیروی هوایی اطلاع داد.

امیر حاتمی: با روسیه و چین به توافقات تسلیحاتی مهمی رسیده ایم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره خاطرنشان کرد ایران به توافقات مهمی با روسیه و چین در راستای نوسازی سیستم های و تجهیزات نیروی هوایی خود رسیده است.

امیر حاتمی در مورد این توافقات به الجزیره گفت: خاتمه یافتن محدودیت های تسلیحاتی این فرصت را به ما می دهد که سلاح های موردنیاز خود را وارد و همچنین به دیگر کشورها سلاح صادر کنیم.

وی در عین حال توضیح داد: ما بسیار مراقبیم که یک رقابت تسلیحاتی در منطقه شکل نگیرد زیرا چنین رقابتی منطقه را به یک بشکه باروت تبدیل خواهد نمود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: ما آماده امضای معاهدات نظامی و امنیتی با کشورهای حاشیه خلیج فارس برای تأمین ثبات و امنیت منطقه هستیم.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1286

به "امیر حاتمی: با روسیه و چین به توافقات تسلیحاتی مهمی رسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر حاتمی: با روسیه و چین به توافقات تسلیحاتی مهمی رسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید