انبارلویی: تکثر داوطلبان باعث شور و هیجان فضای سیاسی -انتخاباتی می گردد

به گزارش مجله اینمن، تهران(پانا) - معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی تاکید نمود تکثر نامزدهای انتخاباتی باعث شور و هیجان و نفس تازه در جامعه و فضای سیاسی- انتخاباتی کشور می گردد.

انبارلویی: تکثر داوطلبان باعث شور و هیجان فضای سیاسی -انتخاباتی می گردد

محمدکاظم انبارلویی از فعالان سیاسی اصولگرا به پانا گفت: کاندیداها با تحلیل شرایط فعلی می توانند به مردم امید دهند که در دولت آینده در کجا قرار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید برنامه و کارنامه خودشان را برای مردم بیان نمایند، اضافه کرد: از معاون اول هر رئیس جمهوری به عنوان بازوی اجرایی یاد می گردد و به اعتقاد من، نامزدها علاوه بر معاونت اول باید بعضی وزرای کلیدی مانند وزیر اقتصاد کابینه را به مردم معرفی و راهکار های خودشان را برای بهبود وضع کنونی ارائه دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه به میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره نمود و گفت: بالای 60 درصد از مردم در این انتخابات حضور خواهند یافت، البته نظرسنجی ها مشارکت را حدوداً 50 درصد روایت می نمایند و نزدیک به 20 درصد از جامعه هنوز تصمیم نگرفته اند و منتظر ثبت نام کاندیداها و شنیدن دیدگاه های آنان هستند.

انبارلویی، تعدد کاندیداها قبل از ثبت نام در انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد: تکثر نامزدهای انتخاباتی باعث شور و هیجان و نفس تازه در جامعه و فضای سیاسی- انتخاباتی کشور می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1642

به "انبارلویی: تکثر داوطلبان باعث شور و هیجان فضای سیاسی -انتخاباتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارلویی: تکثر داوطلبان باعث شور و هیجان فضای سیاسی -انتخاباتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید