انسداد راه دسترسی بیش از 42 روستای لرستان بر اثر بارش برف

به گزارش مجله اینمن، با توجه به فعالیت سامانه بارشی نو به صورت برف و باران پیش بینی می گردد طی 24 ساعت آینده برودت هوا شدت بیشتری پیدا کند که در افزایش مصرف انرژی موثر خواهد بود.

انسداد راه دسترسی بیش از 42 روستای لرستان بر اثر بارش برف

استاندار لرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور بر لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید نمود.

به گزارش خبرآنلاین، فرهاد زیویار روز یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران کشورکه به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردیده بود، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی تازه به کشور و برودت ناشی از این موج، جلسه ستاد مدیریت بحران کشور با موضوع آنالیز شرایط استانها و اتخاذ تصمیمات لازم برای مقابله با مسائل احتمالی برگزار گردید.

وی اضافه نمود: در جلسه امروز گزارشی از شرایط تردد در راه های سطح استان و بعلاوه مصرف انرژی ارائه شد .

زیویار توضیح داد: بر اساس این گزارش به علت بارش برف تردد در محورهای شهرستان دلفان با زنجیر چرخ و تجهیزات مورد احتیاج امکان پذیر است که به همین دلیل اکیپ های خدمات رسان در دلفان مشغول فعالیت هستند

استاندار لرستان بیان نمود: بعلاوه راه های دسترسی به چهل روستا در شهرستان بروجرد و دو روستا در خرم آباد نیز مسدود شده است که با حضور اکیپ های راهداری عملیات بازگشایی مسیرهای مذکور در حال اجرا بوده و تا ظهر امروز به سرانجام می رسد .

زیویار مطرح کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی تازه به صورت برف و باران پیش بینی می گردد طی 24 ساعت آینده برودت هوا شدت بیشتری پیدا کند که در افزایش مصرف انرژی موثر خواهد بود.

وی توضیح داد: در حال حاضر شرایط گاز مصرفی در سطح استان مطلوب است اما به منظور پیشگیری از قطع گاز در روزهای آینده ضروری است در مصرف انرژی در بخش های خانگی و ادارات صرفه جویی گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2222

به "انسداد راه دسترسی بیش از 42 روستای لرستان بر اثر بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد راه دسترسی بیش از 42 روستای لرستان بر اثر بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید