ایراد فرمانداری به بهای بلیت اتوبوسرانی تهران در سال نو ، شورای شهر مصوبه اش را اصلاح می نماید؟

به گزارش مجله اینمن، عضو شورای شهر تهرن و نماینده مجلس شهر تهران در هیات تطبیق فرمانداری، درباره ایراد این هیات از لایحه افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی شرح داد.

ایراد فرمانداری به بهای بلیت اتوبوسرانی تهران در سال نو ، شورای شهر مصوبه اش را اصلاح می نماید؟

ناصر امانی در گفت وگو با خبرنگاران آنلاین با بیان اینکه هیات تطبیق فرمانداری تهران با درصد افزایش نرخ بلیت اتوبوس مسئله ای ندارد، اضافه نمود: ایراد این هیات به نحوه محاسبه بهای خدمات اتوبوسرانی مربوط می گردد. شورای اسلامی شهر تهران اواخر سال گذشته طبق روال هرسال، لایحه افزایش بهای خدمات عمومی را به تصویب رساند که یکی از این بخش ها به افزایش قیمت بلیت اتوبوس مربوط می شد.

امانی با شرح مصوبه شورا درباره نحوه اعمال افزایش بهای بلیت اتوبوسرانی گفت: شورا اینطور معین نموده بود که ورودی اتوبوس 1800 تومان و بعد از 2.5 کیلومتر اول، به ازای هر 2.5 کیلومتر مسافت بیشتر، 400 تومان به 1800 تومان کرایه ورودی اضافه گردد.

عضو شورای شهر تهران افزود: درواقع، هیات تطبیق با مسافت 2.5 کیلومتر مخالفت نموده و به جای آن، پیشنهاد هر 5 کیلومتر برای اعمال افزایش 400 تومانی بعد از ورودی را مطرح نموده است تا با این کار، مسافت لازم برای افزایش نرخ، بیشتر و کمی از افزایش نرخ جلوگیری گردد.

امانی از اصلاح این مصوبه در اولین جلسه شورای شهر تهران اطلاع داد و گفت : اعضای شورای شهردر جلسه فردا یکشنبه مصوبه را اصلاح و برای تائید نهایی به هیات تطبیق ارسال خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2257

به "ایراد فرمانداری به بهای بلیت اتوبوسرانی تهران در سال نو ، شورای شهر مصوبه اش را اصلاح می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراد فرمانداری به بهای بلیت اتوبوسرانی تهران در سال نو ، شورای شهر مصوبه اش را اصلاح می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید