بارسلونا در آستانه حضور در فینال نهاده شد

به گزارش مجله اینمن، تهران - خبرنگاران - تیم فوتبال بارسلونا با درخشش لیونل مسی و فزونی سه بر صفر مقابل لیورپول در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا نهاده شد.

بارسلونا در آستانه حضور در فینال نهاده شد

به گزارش بامداد پنجشنبه خبرنگاران، در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، بارسلونای اسپانیا در حضور بیش از 95 هزار تماشاگر استادیوم نیوکمپ میزبان لیورپول انگلیس بود و با ارائه نمایشی حساب شده و درخشش ستاره آرژانتینی خود به رجحان قاطع سه بر صفر رسید.

یورگون کلوپ سرمربی لیورپول، بر خلاف تمامی دیدارهای گذشته در این بازی از 2 مهاجم استفاده کرد و روبرتو فیرمینو که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است را در ترکیب اصلی قرار نداد.

با این وجود تیم لیورپول در دقایق شروعین شرایط بهتری در زمین داشت و میزبان پرستاره را مجبور به عقب نشینی کرد.

در دقیقه پنجم سادیو مانه در محوطه جریمه بارسلونا سرنگون شد که داور هلندی اعتقادی به پنالتی نداشت.

در ادامه میزبان با استفاده از توان لیونل مسی و کوتینیو بازی را به زمین حریف کشاند.

در دقیقه 15 مسی در محوطه جریمه حریف حرکتی را شروع کرد که توپ در صحنه ای کاملا مشکوک به دست ماتیپ مدافع میهمان برخورد کرد و بازهم داور علاقه ای به اعلام پنالتی نداشت.

در دقیقه 20 نبی کیتا هافبک دونده لیورپول به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و جوردن هندرسون جای او را گرفت.

در دقیقه 25 جوردی آلبا مدافع جناح چپ بارسلونا اثر گذار بود و با پاسی عالی موجب شد تا لوییس سوارز اروگوئه ای، گل نخست این دیدار بزرگ را به ثمر برساند.

بازیکنان لیورپول که هراسی از نام حریف نداشتند برای جبران گل خورده بی تابی می کردند و از سوی دیگر لیونل مسی با حرکات تماشایی و پاس های خود، اجازه نمی داد که بازی از دستش تیمش خارج گردد.

در دقیقه 35 بهترین فرصت برای گل تساوی به دست آمد که سادیو مانه با بی دقتی این بخت را از دست داد.

نیمه دوم با حملات نماینده انگلیس شروع شد و لیورپول در دقایق 48 و 53 فرصت های خوبی برای گلزنی داشت که مارک ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا با واکنش های مناسب، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در حالی که لیورپول در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشت در دقیقه 75 کار تیمی بازیکنان بارسلونا سبب شد تا لیونل مسی گل دوم بارسلونا را رقم بزند.

در دقیقه 81 لیونل مسی از روی ضربه آزاد که از فاصله 30 متری به دست آمد با شوتی وحشتناک و غیر قابل مهار، سومین گل بارسلونا را درون دروازه لیورپول جای داد.

در دقیقه 83 لیورپول می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند که محمد صلاح با بی دقتی توپ را به دیرک دروازه بارسلونا کوبید.

در دقایق 92 و 95 تیم بارسلونا در ضد حملاتی خطرناک در آستانه گل های بعدی قرار داشت که سوارز و عثمان دمبله این موقعیت ها را از دست دادند.

پیش از این و در دیگر دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی، تیم شگفتی ساز آژاکس هلند در انگلیس با یک گل از سد تاتنهام گذشت تا در آستانه صعود به فینال قرار بگیرد.

دیدارهای دور برگشت، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد تا فینالیست ها معرفی شوند.

سه شنبه شب، لیورپول در استادیوم آنفیلد از بارسلونا پذیرایی می نماید و چهارشنبه شب، آژاکس میزبان تاتنهام است.

دیدار فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، 11 خردادماه در استادیوم واندا مترو پولیتانو شهر مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.

شبد**3783**9122

منبع: ایرنا
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 194

به "بارسلونا در آستانه حضور در فینال نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در آستانه حضور در فینال نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید