ببینید ، جنگ و درگیری وحشیانه دو اسب نر لب پرتگاه!

به گزارش مجله اینمن، دو اسب نر در یک منطقه زیبای کوهستانی و لبه پرتگاه به شدت با یکدیگر درگیر شدند. اینجا چیزی شبیه یک پیاده روی چشم نواز در کوهستان نیست.

ببینید ، جنگ و درگیری وحشیانه دو اسب نر لب پرتگاه!

به خصوص زمانی که درختان زیبایی در مسیر قرار دارند. اما وقتی لبه صخره ای وجود دارد کمی ترسناک می گردد؛ و آنگاه که راه تو باریک است و وقتی سوار اسبی و شاید به خصوص زمانی که دو اسب نر تصمیم می گیرند درست در مقابل شما مبارزه نمایند.

اسب ها موجودات باشکوهی هستند که به خاطر هوش و ملایمت خود شناخته می شوند. با این حال، وقتی دو اسب نر وجود دارد و یکی احتیاج به تسلط دارد، مبارزه بین آن ها غیرعادی نیست.

با این حال، این مکان مناسبی برای مبارزه اسب ها نیست. این ویدئو از منظر مرد سوار بر اسب آغاز می گردد. او پشت صف طولانی اسب های دیگر دنبال می گردد. می توانید گروهی از آن ها را در جلوتر در مسیر مشاهده کنید.

درست در مقابل او دو اسب نر قرار دارند که در اواسط مبارزه هستند. آن ها سر به سر هستند و در مسیری باریک، بسیار نزدیک به لبه پرتگاه قرار دارند.

آن ها از سر خود برای ضربه زدن به یکدیگر استفاده می نمایند و به دور خود می چرخند تا همدیگر را لگد بزنند. در یک نقطه به نظر می رسد که یکی از اسب های نر پشت دیگری را گاز می گیرد.

برای حدود یک ثانیه، به نظر می رسد که آن ها می خواهند مسیر را ادامه دهند، اما اسب جلویی می چرخد. دوباره مرد بر سر آن ها فریاد می زند و هر دو برای چند ثانیه به حرکت ادامه می دهند.

اسب جلویی دوباره می چرخد و باز هم درگیر شدند. در سرانجام ویدئو، دو اسب از یکدیگر جدا شده و به بقیه گله پیوستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2226

به "ببینید ، جنگ و درگیری وحشیانه دو اسب نر لب پرتگاه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، جنگ و درگیری وحشیانه دو اسب نر لب پرتگاه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید