برخورد سختگیرانه در ناوگان عمومی پایتخت از فردا ، ورود افراد بدون ماسک به مترو و اتوبوس ممنوع شد

به گزارش مجله اینمن، معاون شهردار تهران با تاکید بر اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت گفت؛ از شنبه 10 خرداد، تمهیدات سختگیرانه ای به این منظور در تمامی ناوگان عمومی شهر اعمال خواهد شد.

برخورد سختگیرانه در ناوگان عمومی پایتخت از فردا ، ورود افراد بدون ماسک به مترو و اتوبوس ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید مناف هاشمی با تاکید بر اجرای مصوبه دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس، گفت: دولت و وزارت بهداشت این دغدغه را دارند که فاصله اجتماعی در استفاده مردم از مترو و اتوبوس رعایت شود. هم اکنون در 127 ایستگاه مترو و پایانه های اتوبوسرانی، ماسک به قیمت مناسب عرضه می شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است.

وی با اشاره به تصمیم های جدید در شهرداری برای الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی شرح داد: از فردا شنبه 10 خرداد ماه سخت گیری های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس اجرا خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه های مترو و اتوبوسرانی جلوگیری می شود، گفت: از مردم هم می خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1061

به "برخورد سختگیرانه در ناوگان عمومی پایتخت از فردا ، ورود افراد بدون ماسک به مترو و اتوبوس ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد سختگیرانه در ناوگان عمومی پایتخت از فردا ، ورود افراد بدون ماسک به مترو و اتوبوس ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید