جدیدترین آپدیت ویندوز 10 بعضی پرینترها را از کار می اندازد

به گزارش مجله اینمن، جدیدترین آپدیت های ویندوز 10 امنیت این سیستم عامل را افزایش می دهند ولی از طرف دیگر دارای باگ هایی هستند که پرینت کردن را غیرممکن می نمایند. مایکروسافت آپدیت های KB4560960 و KB4557957 را در تاریخ 9 ژوئن منتشر کرد و کاربران به محض نصب آن ها، با مشکلاتی روبرو شده اند.

جدیدترین آپدیت ویندوز 10 بعضی پرینترها را از کار می اندازد

بر اساس گزارش های کاربران، افرادی که از پرینترهای ساخت شرکت های HP، کانن، پاناسونیک، Brother و Rioch استفاده می نمایند با مشکل روبرو شده اند. بعضی کاربران هم از عدم امکان چاپ فایل های PDF خبر داده اند.

مایکروسافت هم با انتشار اطلاعیه ای، وجود باگ در آپدیت KB4557957 و در پی آن مسائل موردنظر را تایید نموده است. این شرکت به کاربران هشدار داده که شاید هنگام پرینت فایل ها با خطا روبرو شوند یا اینکه برنامه موردنظر به طور غیرمنتظره بسته گردد و کاغذی از پرینتر خارج نگردد. مشکل مربوط به پرینت فایل های PDF هم تایید شده است.

این کمپانی مشغول کار برای حل این مشکل است و به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این باگ ها ارائه خواهد داد. اما فعلا کاربران که دچار این مشکل شده اند می توانند درایور مربوط به پرینتر را جایگزین نمایند یا اینکه آپدیت های مربوط به ماه ژوئن را حذف نمایند.

در هر صورت باید خاطرنشان کنیم این نخستین باری نیست که آپدیت های ویندوز 10 کاربران را دچار مشکل می نماید و آپدیت های مشکل زا ویندوز 10 هر چند وقت یکبار تا حدی سروصدا راه می اندازند.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1088

به "جدیدترین آپدیت ویندوز 10 بعضی پرینترها را از کار می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین آپدیت ویندوز 10 بعضی پرینترها را از کار می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید