خبرنگاران پلیس تهران: متخلفان چهارشنبه سوری، عید را در بازداشت می مانند

به گزارش مجله اینمن، تهران- خبرنگاران- رییس پلیس تهران عظیم هشدار داد: کسانی که مخل امنیت و آرامش مردم در شب چهارشنبه آخرسال باشند در ایام عید نوروز در بازداشت پلیس می مانند و افرادی که با خودرو اقدام به انفجار مواد محترقه نمایند خودروهایشان متوقف می گردد.

خبرنگاران پلیس تهران: متخلفان چهارشنبه سوری، عید را در بازداشت می مانند

به گزارش خبرنگاران، سردار رحیمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت مردم برای ما حایز اهمیت است گفت: در این چند روز مداوم تاکید نموده ایم و به مخلان امنیت و آسایش مردم هشدار داده ایم که با آنها برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس از ساعت 15 امروز حضور گسترده ای در نقاط مختلف شهر تهران داشته اند و تا به امروز انفجار مواد محترقه را بیشتر در خیابان های فرعی تا خیابان های اصلی شاهد بودیم.

رییس پلیس تهران عظیم اضافه کرد: سال جاری و تا این ساعت نسبت به مدت مشابه سال گذشته حوادث کمتری در شب چهارشنبه آخر سال داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آمارها، 25 مورد انفجار و تخریب گزارش شده است که در این حوادث 22 نفر مصدوم، چهار نفر قطع عضو و پنج نفر از ناحیه چشم و صورت دچار آسیب شدند.

سردار رحیمی از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده و یا گزارش موارد انفجار مواد محترقه به سرعت با پلیس 110 تماس بگیرند تا همکاران پلیس در صحنه حضور پیدا نمایند.

وی همچنین به کاهش ترافیک در سطح معابر شهر اشاره نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1564

به "خبرنگاران پلیس تهران: متخلفان چهارشنبه سوری، عید را در بازداشت می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس تهران: متخلفان چهارشنبه سوری، عید را در بازداشت می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید