دومین محموله پزشکی بخش خصوصی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری اهدا شد

به گزارش مجله اینمن، در مرحله دوم فعالیت اتاق شهرکرد، نزدیک به 2 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی ، درمانی و بیمارستانی جهت مقابله با ویروس کرونا به 12 بیمارستان استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

دومین محموله پزشکی بخش خصوصی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری اهدا شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد با بیان اینکه این کمک ها در قالب ملزومات و تجهیزات پزشکی صورت پذیرفته است، گفت: تا به امروز ارسال این ملزومات به 12 بیمارستان استان چهارمحال و بختکمک با موضوع اتاق ایران و همکاری اتاق تهران انجام شده است.

آیت اله احمدی اضافه نمود : با به پیگیری های انجام شده 12 هزار و 500 قلم از 8 نوع تجهیزات موردنیاز بیمارستان ها به مبلغ حدود 10 میلیارد ریال تهیه و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان های استان قرار گرفت.

او ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا یکی از نگرانی های اصلی تأمین تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی بود که اتاق بازرگانی نیز در این زمینه پیش قدم شده است.

دبیر کل اتاق شهرکرد نیز در این مورد گفت: از همان روزهای آغازین اعلام رسمی ورود ویروس کرونا به کشور اتاق شهرکرد تلاش خود را برای کمک به کنترل شیوع این ویروس خطرناک آغاز کرد و پیروز شده تا به امروز علاوه بر سیاست گذاری های داخلی در راستای کاهش تردد و مراجعه فعالان اقتصادی، دورکاری کارکنان، برای کنترل و درمان کرونا، اقدامات مؤثری دیگری مانند تأمین و توزیع اقلام موردنیاز کادر درمان در بیمارستان ها نیز به انجام رساند.

سید جلیل رضوی اضافه نمود : اتاق شهرکرد تلاش کرد به انواع مختلف هم از اعضای خود و فعالان اقتصادی صیانت و حمایت کند و هم در راستای مسئولیت اجتماعی خود با برنامه ریزی و هم راستا کردن فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکارانه فعالان اقتصادی، بنگاه ها و تشکل های بخش خصوصی، گامی مؤثر در جهت کاهش آلام جامعه بردارد و به مردم و کادر درمان درگیر با این ویروس کمک کند

گفتنی است، اتاق شهرکرد به فعالیت های داوطلبانه خود ادامه می دهد و در تدارک سومین محموله کمک های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان های استان است که به زودی تأمین و توزیع خواهد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 952

به "دومین محموله پزشکی بخش خصوصی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین محموله پزشکی بخش خصوصی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید