ساخت سینما در تربت حیدریه نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش مجله اینمن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه گفت: اگر شهرداری زمین پردیس سینمایی را در تربت حیدریه تأمین کند ساخت و تجهیز آن 60 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد.

ساخت سینما در تربت حیدریه نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرنگاران از مشهد، فاطمه نخعی نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه گفت: تربت حیدریه فاقد سینما است و سینمای قدیمی آن هم که تخریب شده است، اگر شهرداری زمین پردیس سینمایی را تامین کند ساخت و تجهیز آن 60 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد.

او به ظرفیت بالای حوزه فرهنگ و هنر در تربت حیدریه اشاره نمود و اضافه نمود: زیرساخت کنونی حوزه فرهنگ در این شهرستان ضعیف است لذا به اقداماتی برای تقویت احتیاج دارد. راه اندازی مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه در شهر تربت حیدریه یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان برای تقویت حوزه فرهنگ و فعالیتهای فرهنگی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه ادامه داد: انجمن های فرهنگی این شهرستان هم اکنون مکان مناسبی برای اجرای برنامه های خود ندارند و به همین علت امکان برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری در سطح ملی فعلا برای تربت حیدریه مقدور نیست.

نخعی نیا بیان نمود: نگارخانه از دیگر کمبودهای فرهنگی تربت حیدریه است که قرار بود قطعه زمینی در خیابان بهشتی برای آن در نظر گرفته گردد، اما تا کنون اقدامی در این خصوص انجام نشده و اگر شهرداری این زمین را در اختیار ما بگذارد برای ساخت و تجهیز آن 30 میلیارد ریال اعتبار مورد احتیاج است.

ا.غ.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1927

به "ساخت سینما در تربت حیدریه نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سینما در تربت حیدریه نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید