تور روسیه: شرکت مخابراتی آمریکایی سرویس رسانی به روسیه را قطع کرد

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، این شرکت آمریکایی یکی از بزرگترین تهیه کنندگان سرویس های زیربنای اینترنت دنیا است و در 50 کشور فعالیت می نماید. واشنگتن پست در گزارشی فاش کرد به نامه ای دست یافته که شرکت به یکی از مشتریان روسی خود ارسال نموده است. کوجنت در این نامه با اشاره به تحریم های مالی و شرایط روزافزون کاهش امنیت اعلام نموده بود فعالیت خود در روسیه را تعطیل می نماید.

تور روسیه: شرکت مخابراتی آمریکایی سرویس رسانی به روسیه را قطع کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

کوجنت در بیانیه ای مشابه به این نشریه گفت در راستای همخوانی با تحریم های اتحادیه اروپا برای مسدودسازی رسانه های دولتی روسی، تمام قراردادهایش در این کشور را متوقف نموده است.

داگ مادوری یکی از تحلیلگران اینترنت در شرکت ردیابی شبکه Kentik به بعضی از برجسته ترین مشتریان روسی شرکت کوجنت اشاره می نماید که شامل شرکت مخابراتی دولتی روستلکام، موتور جستجوی اینترنتی یاندکس و بزرگترین اپراتورهای موبایل روسیه یعنی مگافون و VEON هستند.

به گفته مادوری قطع فعالیت های کوجنت در روسیه احتمالاً سبب کاهش سرعت اینترنت در این کشور می گردد اما منجر به قطع آن نمی گردد.

در این میان فعالان حقوق دیجیتال از تصمیم کوجنت برای قطع ارتباط با شرکت های روسی انتقاد نموده اند زیرا معتقدند چنین اقدامی از دسترسی شهروندان این کشور به اطلاعات معتبر جلوگیری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2088

به "تور روسیه: شرکت مخابراتی آمریکایی سرویس رسانی به روسیه را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: شرکت مخابراتی آمریکایی سرویس رسانی به روسیه را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید