عجیب ترین اعتراض یک شهروند

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران : یک جوان از دکل مخابرات بالا رفت.

عجیب ترین اعتراض یک شهروند

یکی از عجیب ترین روش های اعتراض را که به نوعی به استقبال خودکشی رفتن بود این جوان هندی انجام داد.

به گزارش خبرنگاران، در یک حادثه غافلگیرنماینده، یک مرد بیکار از یک دکل مخابراتی بالا رفت تا بدین شکل اعتراضش را به وزیر محلی نشان دهد. این مرد که هویتش اعلام نشده با این اقدام از فواد چودری، وزیر محلی درخواست کار کرد. این حادثه در منطقه جلوم واقع در پنجاب رخ داد.

شرط جوان هندی برای پایین آمدن از دکل

تعدادی از اهالی محلی با تماشا این صحنه با پلیس تماس گرفته و پلیس را در جریان قرار دادند. در حالی که پلیس کوشش کرد تا این مرد را به پایین منتقل کند وی گفت در صورتی از دکل پایین خواهد آمد که نامه شغلی دولتی اش را از وزیر دریافت کند. در ادامه آتشنشانان و نیرو های امدادی در محل حاضر شدند و سعی کردند وی را متقاعد به پایین آمدن از دکل مخابرای نمایند. با این حال کوشش آن ها نیز برای پایین آوردن این جوان بی نتیجه ماند.

پایان مقامات محلی از پدر این جوان خواستند تا فرزندش را به پایین دکل راهنمایی کند. محمد حنیف با حضور در محل نصب دکل و با یاری بلندگو از پسرش درخواست کرد تا از برج مخابراتی پایین بیاید. هنوز تعیین نیست آیا این جوان به خواست پدرش گردن نهاده است یا نه. در همین حال گزارش شده که تیمی از کاخبرنگارانن مخابرات نیز بعدا در محل حادثه حضور پیدا کردند.

منبع: رکنا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1973

به "عجیب ترین اعتراض یک شهروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین اعتراض یک شهروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید