فجر انرژی 21 ساله شد

به گزارش مجله اینمن، آئین بیست و یکمین سالگرد کلنگ زنی و ایجاد شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور مدیرعامل این شرکت و نمایندگانی از بخش های مختلف فجر در این شرکت برگزار گردید.

فجر انرژی 21 ساله شد

آئین بیست و یکمین سالگرد کلنگ زنی و ایجاد شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور مدیرعامل این شرکت و نمایندگانی از بخش های مختلف فجر در این شرکت برگزار گردید.

3 مرداد سال 1377 بود که شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصمیم گرفت به منظور پایداری فراوری شرکت هایی که قرار است در منطقه ویژه مالی پتروشیمی مستقر شوند شرکتی برای فراوری متمرکز سرویس های حیاتی تاسیس کند، 18 اسفند سال 77 کلنگ فجر به زمین خورد تا کارکنان این شرکت با توان و همت خود فجر را به مرحله بهره برداری برسانند. حال 21 سال از روز کلنگ زنی میگذرد و کارکنان این شرکت با تمام توان خود با حفظ پایداری فراوری فجر، خط فراوری شرکت های منطقه را فعال نگه داشته اند.

صبح امروز جشن بیست و یکمین سالگرد کلنگ زنی و ایجاد شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور مدیرعامل این شرکت و نمایندگانی از بخش های مختلف این شرکت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات فجر ناحیه 2 برگزار گردید.

علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن بیست و یکمین سالگرد کلنگ زنی و ایجاد شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: به طور قطع، پایداری فجر چیزی جز حاصل کوشش، خوش فکری، دقت و مسئولیت شناسی همکاران نبوده است.

در خاتمه این مراسم نیز همه حاضرین به نمایندگی از دیگر کارکنان این شرکت کیک بیست و یک سالگی فجر را بریدند.

روابط عمومی فجر انرژی خلیج فارس

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1562

به "فجر انرژی 21 ساله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجر انرژی 21 ساله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید