فرش دستباف متناسب با طرح ها و نقشه های اروپایی در اردبیل فراوری می گردد

به گزارش مجله اینمن، عامل توسعه خوشه صنعتی فرش دستباف اردبیل گفت: فرش دستباف متناسب با سلیقه ها و نقشه های به روز جهان در کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا در اردبیل بافته می گردد.

فرش دستباف متناسب با طرح ها و نقشه های اروپایی در اردبیل فراوری می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزاش خبرنگاران از اردبیل، اسحاق رسولی ظهر امروز در جلسه خوشه فرش با تجار ایتالیایی در اردبیل گفت: با سفر تجار ایتالیایی برنامه ریزی مناسبی بری فراوری فرش دستباف متناسب با سلیقه های اروپایی صورت گرفته است و فرش دستباف با طرح و نقشه های کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا در استان بافته و فراوری می گردد.

وی بیان نمود: بعد از راه اندازی خوشه فرش دستباف اردبیل آمار تجار خارجی در حوزه فرش در استان اردبیل فرایند صعودی به خود گرفته است و رفته رفته موانع صادرات فرش دستباف در اردبیل برداشته شده و انتظار داریم با تحقق این امر تحول عظیمی در حوزه فرش دستباف اردبیل به وجود آید.

عامل توسعه خوشه صنعتی فرش دستباف استان اردبیل توضیح داد: خوشه فرش صنعتی دستباف اردبیل متشکل از افراد متخصص در حوزه فرش است که می تواند به رونق صادرات فرش و فراوری فرش دستباف متناسب با سلیقه های روز جهان یاری شایانی داشته باشد که در این زمینه شهرک صنعتی اردبیل حمایت های خوبی از خوشه فرش دستباف در اردبیل دارد.

رسولی گفت: یک تیم بسیار قوی وکاردان برای رونق فرش دستباف اردبیل تشکیل شده است و امیدواریم هرچه زودتر موانع فرش دستباف در اردبیل برداشته گردد و برنامه ریزی شده فرش دستباف اردبیل در نمایشگاه ها بین المللی در معرض دید گذاشته شده و نیز تجار خارجی برای بازدید از شرایط فرش دستباف اردبیل به این استان سفر نمایند.

فرش باید جوابگوی سلیقه افراد باشد

فدریکو اس پ نیلو، تاجر ایتالیایی نیز در این جلسه بیان نمود: فرش فراوریشده در اردبیل باید جوابگوی سلیقه و ذائقه افراد باشد چرا که هم اکنون کشورهای اروپایی متناسب با دکوراسیون منازل خود فرش می خواهند و ما در این زمینه فراورینمایندگان اردبیلی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: رنگ، طرح و نقشه فرش امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بازارهای جهانی به این سه رکن مهم اهمیت زیادی قائل هستند که فراورینمایندگان فرش اردبیل نیز باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

تاجر فرش ایتالیایی اظهار کرد: تجار و شرکت های ایتالیایی آماده همکاری جدی با استان اردبیل به منظور رونق و فراوری صادرات فرش دستباف هستند ولی باید فراورینمایندگان فرش نسبت به سلیقه های روز جهان فرش فراوری نمایند تا مشکلاتی در این زمینه وجود نداشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 656

به "فرش دستباف متناسب با طرح ها و نقشه های اروپایی در اردبیل فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرش دستباف متناسب با طرح ها و نقشه های اروپایی در اردبیل فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید