فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد ، لاستیک را اینترنتی بخرید

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، احمد کریمی، دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران در مصاحبه با ایسنا از چهار برابر شدن قیمت لاستیک در شرایط کنونی و پس از برداشتن ارز دولتی آن انتقاد کرد و گفت: چرا باید قیمت یک حلقه لاستیک از واردات تا بازار داخلی بیش از دو برابر گردد و نظارت دقیق و درستی روی فراوری و واردات آن وجود نداشته باشد؟ حال در راستای نظارت بیشتر در بازار لاستیک نیز خسرو ابراهیمی نیا، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران از فروش لاستیک اینترنتی خبر داده است.

فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد ، لاستیک را اینترنتی بخرید

در همین حال عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در پاسخ به این پرسش که آیا فروش لاستیک هم سهمیه بندی شده است؟ به خبرنگاران گفت: فروش لاستیک از این پس به شکل اینترنتی انجام می گردد، یعنی فروش لاستیک دولتی دیگر مثل گذشته حضوری نیست و فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شده است.

خسرو ابراهیمی نیا به این اقدام ممنوعیت فروش حضوری لاستیک دولتی اشاره نمود و گفت: این لاستیک ها براساس قیمت سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان فروخته می گردد. خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار لاستیک مشاهده نمی گردد و هدف از فروش لاستیک اینترنتی نیز حذف دلالان در این بازار است.

او اظهار کرد: کسانی که قصد خرید لاستیک دولتی را دارند می توانند به سامانه مربوط به فروش لاستیک (با توجه به اینکه هر صنعت لاستیک یک سایت فروش را به خود اختصاص داده است) مراجعه نمایند و با واریز پول لاستیک مورد احتیاج خود را خریداری نمایند. یعنی مردم با ثبت نام در سایت ها و درج مشخصات و محل زندگی می توانند لاستیک را در نزدیک ترین نمایندگی محل زندگی تهیه نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1239

به "فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد ، لاستیک را اینترنتی بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد ، لاستیک را اینترنتی بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید