فعالیت بیش از 400 شرکت دانش بنیان در حوزه صنعت و معدن

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، حسین منصوری مجری طرح اکوسیستم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی گفت: مسائل اصلی شرکت های دانش بنیان را می توان در سه گروه تامین اقتصادی، توسعه بازار و توسعه محصول طبقه بندی کرد.

فعالیت بیش از 400 شرکت دانش بنیان در حوزه صنعت و معدن

وی اضافه نمود: از میان 7 هزار و 64 شرکت های دانش بنیان ثبت شده در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد 444 شرکت فعال در بخش معدن و صنایع معدنی شناسایی شده که از این میان تعداد 107 شرکت در زنجیره صنعت فولاد، 43 شرکت در زنجیره مس، 115 شرکت در حوزه ساخت ماشین آلات و تجهیزات، 54 شرکت در حوزه فرآوری، 53 شرکت در زنجیره اکتشاف و استخراج، 18 شرکت در زنجیره سرب و روی، 24 شرکت در حوزه محیط زیست، 12 شرکت در زمینه استحصال فلزات گران بها و 18 شرکت در سایر زمینه ها مشغول به فعالیت هستند.

مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران ادامه داد: کوشش داریم با برگزاری سلسله رویدادها فرصت ها و چالش های فراوری و بازار شرکت های دانش بنیان را شناسایی و معرفی کنیم.

منصوری گفت: ما در صدد آنالیز و برطرف چالش های دانش بنیان ها مانند توسعه بازار، چالش تامین، چالش تحریم و چالش فضای اداری و تیم سازی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2157

به "فعالیت بیش از 400 شرکت دانش بنیان در حوزه صنعت و معدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت بیش از 400 شرکت دانش بنیان در حوزه صنعت و معدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید