متراژ واحدهای مسکن ملی بین 65 تا 100 مترمربع خواهد بود

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران/البرز رئیس اداره امور مسکن، مشارکت و اقدام ملی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: تا سرانجام آذر پالایش متقاضیان مسکن ملی به سرانجام می رسد.

متراژ واحدهای مسکن ملی بین 65 تا 100 مترمربع خواهد بود

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جعفر آقایی روز دوشنبه 10 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن با هدف ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای اقشار مختلف جامعه کلید خورده که سهم شهرهای جدید 200 هزار واحد است و برای شهر جدید هشتگرد 21 هزار واحد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: تا به امروز 25 هزار و 701 نفر در این طرح ثبت نام نموده اند که 15 هزار و 708 نفر با توجه به اینکه واجد شرایط چهارگانه نبودند از سامانه حذف شدند و مابقی متقاضیان نیز در مرحله تکمیل مدارک و استعلام هستند.

رئیس اداره امور مسکن، مشارکت و اقدام ملی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و همه گیری ویروس کرونا به متقاضیان مسکن ملی تا انتها آذر فرصت داده شده تا نسبت به تکمیل مدارک و یا پرداخت مبلغ اعلامی اقدام کنند تا ثبت نامشان تکمیل شود.

آقایی اضافه کرد: طبق شیوه نامه ابلاغی که به شهرهای جدید ارسال شده مبلغ واریز اولیه متقاضیان 49 میلیون تومان بوده که 40 میلیون تومان برای آغاز ساخت مسکن و 9 میلیون تومان برای حدود 15 درصد قیمت عرصه است.

وی گفت: واریزی های مسکن ملی در پنج مرحله بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه انجام و فعلا مبلغ 100 میلیون تومان نیز مبلغ تسهیلات دریافتی بانک مسکن با سود 18 درصد خواهد بود.

رئیس اداره امور مسکن، مشارکت و اقدام ملی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: بر اساس طرح هایی که در حال آنالیز است طرح اقدام ملی مسکن در فازهای 4 و 7 بوده و متراژ واحدهای مسکن ملی بین 65 الی 100 مترخواهد بود که قیمت نهایی آن بر اساس موقعیت قطعه، توپوگرافی زمین و طرح اجرایی پروژه پیش بینی شده است.

آقایی گفت: عملیات اجرایی شهر جدید هشتگرد در سال 1368 آغاز شده که مجموعه شرکت عمران از ابتدا اهتمام ویژه ای برای اجرای پروژه ها داشته و در زمان حاضر نیز تمام کوشش خود را برای تکمیل پروژه مسکن مهر و اجرای مناسب مسکن ملی به کار گرفته است.

وی به مزایای مسکن ملی اشاره نمود و گفت: در طرح مسکن ملی متقاضیان پای کار و واقعی، پالایش و در پنج مرحله تا تحویل قطعی واحد واریزی را انجام خواهند داد.

آقایی اضافه کرد: در مسکن مهر بعضی زیرساخت ها در بخش آب و برق و گاز دچار مشکلاتی بوده که با توجه به بودجه تخصیص داده شده از سوی شرکت عمران در راستای بند ب تبصره 8 واحده واحده بودجه امسال کشور ، شرکت های خدمات رسان در کوششند تا انتها سال نسبت به تکمیل خدمات زیربنایی اقدام کنند و این بدین معنی است که زیر ساخت های مورد احتیاج در پروژه های طرح اقدام ملی مسکن قبل از آغاز پروژه تکمیل می شود.

رئیس اداره امور مسکن، مشارکت و اقدام ملی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: ترغیب بخش خصوصی به ساخت و ساز در شهر جدید هشتگرد باعث شد تا در شناسایی پیمانکاران به وسیله فراخوان عمومی، شرکت های با سابقه و خوشنام پای کار بیایند که این نیز از دیگر مزایای مسکن ملی است

وی گفت: در حال حاضر چند پروژه در قالب طرح اقدام ملی مسکن کار خود را آغاز نموده و به طور میانگین سه درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1369

به "متراژ واحدهای مسکن ملی بین 65 تا 100 مترمربع خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متراژ واحدهای مسکن ملی بین 65 تا 100 مترمربع خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید