مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند

به گزارش مجله اینمن، درکشور تایلند مقاصد گردشگری مختلفی برای تمامی سلایق وجود دارد. اگر جزو دوستداران طبیعت هستید، تور تایلند می تواند گزینه بسیار مناسبی برای گذراندن تعطیلات برای شما باشد. مناظر فوق العاده زیبایی در این کشور وجود دارد؛ از مناظر کوهستانی گرفته تا دریا، دریاچه ها، رودخانه، پارک های ملی، سواحل زیبا و جزایر مختلف. در تور تایلند شاهد انواع جاذبه های طبیعی خواهید بود. اگر تصمیم گرفتید تعطیلات خود را در این کشور خارق العاده سپری کنید حتما باید به بازدید چند تا از جاذبه های زیر نیز بروید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند

رشته کوه هایی با صخره های آهکی و پرتگاه های مرتفع ناهموار که تحت تاثیر جنگل های بارانی شگفت انگیز قرار دارند. پارک ملی خاو سوک/خائو سوک در سال 1980 احداث شد و مساحتی حدود 650 کیلومتر مربع را در بر دارد. از جاذبه های اصلی این پارک می توان به آبشارهای نامتوک مائه یای (Namtok Mae Yai) و نامتوک سیپ اد چان (Namtok Sip Ed Chan) که آبشاری یازده طبقه است، اشاره کرد. این آبشارها تقریبا در 4 کیلومتری دفتر مرکزی پارک قرار دارند. علاوه بر این جاذبه های زیبای دیگری نیز در این پارک ملی وجود دارند؛ جاذبه هایی نظیر آبشارها و غارهای زیبا که از مناطق دیدنی تور تایلند به شمار می آیند.

دوی اینتانون هم نام مرتفع ترین کوهستان تایلند و هم نام پارک ملی است که در نزدیکی شهر چیانگ مای قرار دارد. رودخانه پینگ (Ping) آبشارهای زیبای خارق العاده ای را به وجود آورده است که از ان جمله می توان به مائه پان (Mae Pan) و Siriphum و Wachirathan و Mae Ya و آبشار Mae Klang اشاره کرد. در جنگل های این منطقه می توان انواع مختلفی از گل ها نظیر گلسنگ، ارکیده وحشی و همینطور گونه های مختلفی از پرندگان را در تور تایلند شاهد بود.

منبع مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند

انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1968

به "مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 جاذبه طبیعی تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید