نمایش باد دوچرخه سوار در جشنواره فیلم دوچرخه ویرجینیا

به گزارش مجله اینمن، باد دوچرخه سوار به کارگردانی نازنین سبحان سربندی در جشنواره فیلم دوچرخه نمایش داده می گردد.

نمایش باد دوچرخه سوار در جشنواره فیلم دوچرخه ویرجینیا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، پویانمایی باد دوچرخه سوار از تولیدات جدید کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، دومین حضور بین المللی خود را در نهمین جشنواره بین المللی فیلم دوچرخه ویرجینیای آمریکا تجربه می نماید.

این انیمیشن کوتاه 6 دقیقه ای آخرین ساخته نازنین سبحان سربندی قرار است، در مراسم اختتامیه این جشنواره با دیگر فیلم های منتخب این دوره رقابت کند.

داستان این انیمیشن کوتاه باد جوانی است که صاحب دوچرخه ای می گردد. باد از طریق دوچرخه سریع تر می وزد. بدون صرف انرژی زیاد آزادانه به هر طرف می رود و از گردش لذت می برد. از همه مهم تر اینکه او تنها بادی است که چنین وسیله ای دارد. این آزادی و قدرت تازه به او این امکان را می دهد که دست به هر کاری بزند.

جشنواره فیلم کوتاه دوچرخه رویدادی در خصوص داستان هایی است که در آن دوچرخه ها در خدمت داستان گویی اند، داستان هایی با موضوع دوچرخه، هیاهو، فرار های پرهیجان با دوچرخه، داستان های علمی تخیلی و استفاده از دوچرخه برای صرفه جویی در مصرف سوخت است.

در آیین پایانی این جشنواره جوایز نقدی به بهترین فیلم هیات داوران، بهترین موسیقی، فیلم نوجوان، فیلم مردمی، اعطا می گردد.

نهمین دور جشنواره فیلم کوتاه دوچرخه از 5 تا 8 مهر 1398 (27 تا 30 سپتامبر 2019) در ایالت ویرجینیای آمریکا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 435

به "نمایش باد دوچرخه سوار در جشنواره فیلم دوچرخه ویرجینیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش باد دوچرخه سوار در جشنواره فیلم دوچرخه ویرجینیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید