کمتر از یک درصد افراد واکسینه شده به کرونا مبتلا می شوند

به گزارش مجله اینمن، وزیر بهداشت روسیه اعلام نمود: نتایج آنالیز ها نشان می دهد کمتر از یک درصد افراد واکسینه شده به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

کمتر از یک درصد افراد واکسینه شده به کرونا مبتلا می شوند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، میخاییل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه بیان کرد: نتایج آنالیز ها نشان می دهد، کمتر از یک درصد افراد واکسینه شده به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

وزیر بهداشت روسیه اعلام نمود: شمار افرادی که پس از واکسیناسیون به ویروس کرونا مبتلا می شوند، در مقایسه با افراد واکسینه نشده بسیار کم است.

میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه در حاشیه مجمع مالی بین المللی سن پترزبورگ (SPIEF) گفت: هیچ یک از واکسن های کرونا ویروس محافظت کاملی در برابر بیماری ندارند و خطر ابتلا به ویروس هنوز وجود دارد اما خطر ابتلا به ویروس کمتر از یک درصد است.

وی گفت: امروزه می بینیم که کمتر از 0.8 درصد از افراد واکسینه شده بیمار می شوند و این رقم در مقایسه با افراد واکسینه نشده بسیار پایین است.

موراشکو تأکید کرد: ما همواره خطرات را ارزیابی می کنیم. کسانی که واکسینه شده اند با حداقل خطرات روبرو هستند. اگر افراد بیشتری واکسینه شوند، خطر کلی ابتلا به ویروس به حداقل می رسد.

مجمع مالی بین المللی سن پترزبورگ با موضوع اصلی تأثیر همه گیری ویروس کرونا در اقتصاد دنیا با حضور ده ها مقام مالی و سیاسی از سراسر دنیا و همچنین رضا اردکانیان، وزیر نیرو به همراه کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از 2 تا 5 ژوئن (12 تا 15 خرداد) برگزار گردید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1691

به "کمتر از یک درصد افراد واکسینه شده به کرونا مبتلا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمتر از یک درصد افراد واکسینه شده به کرونا مبتلا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید